• دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آئين افتتاحيه و بهره برداري از دو مدرسه خير ساز با حضوراستاندار برگزار شد

کد خبر: 108 تاریخ انتشار: 1397/07/12
نمایش: 6094
اخبار
مدرسه خيرساز سبحان با مشارکت ابراهيم اخوان به منظور يادبود همسرش مرحومه بانو زهره يوسفيان از دبيران آموزش و پرورش و مدرسه خيري ام البنين با مشارکت بانک ملي در بروجن احداث شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري  و شوراي اسلامي بروجن : آئين بهره برداري از دو مدرسه خير ساز با حضور استاندار ,نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي , فرماندار شهرستان , شهردار بروجن , اعضاء شوراي اسلامي بروجن وجمعي از مديران استاني و شهرستاني برگزار شد.اقبال عباسي در آئين بهره برداري از دو مدرسه خيرساز بروجن تأکيد کرد: ميانگين سرانه فضاي آموزشي در کشور 8.5 متر در در چهارمحال و بختياري 6.5 متر است.
وي افزود: اين ميزان در شهرستان بروجن کمي بالاتر و در حد 7 متر است که نشان از توجه ويژه به بخش آموزش اين شهرستان دارد.
عباسي تصريح کرد: پراکندگي جمعيت، روستاها و منطاق مختلف چهارمحال و بختياري از مهمترين عوامل پايين بودن ميانگين سرانه فضاي آموزشي اين استان در مقايسه با کشور محسوب مي شود...
مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس چهارمحال و بختياري نيز گفت: براي ساخت هر کدام از اين مدارس 10 ميليارد ريال در کمتر از 30 ماه هزينه شده است.
احمدرضا براتي بيان کرد: به منظور احداث يکي از اين مدارس آقاي ابراهيم اخوان و براي مدرسه ديگر بانک ملي هر کدام دو ميليارد ريال مشارکت داشته اند.
وي عنوان داشت: هر کدام از مدارس خيرساز که امروز به بهره برداري رسيد داراي 830 متر مربع زيربنا و يکهزار و 500 متر مربع محوطه سازي و هشت کلاس درس است..
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري نيز گفت: خلأ و کمبود فضاي آموزشي در کشور و استان را مي توان با کمک خيران برطرف و ساماندهي کرد.
بهروز اميدي عنوان کرد: در 4 سال گذشته بيش از 130 پروژه خيرساز در چهارمحال و بختياري اجرا، تکميل و بهره برداري شد.
وي با اشاره به مشارکت بانک ملي در ساخت مدرسه خيرساز بروجن اظهار داشت: برخي بانک هاي ديگر براي احداث چنين پروژه هاي خيري در چهارمحال و بختياري آمادگي خود را اعلام کرده اند.
افزوده مي شود، مدرسه خيرساز سبحان با مشارکت ابراهيم اخوان به منظور يادبود همسرش مرحومه بانو زهره يوسفيان از دبيران آموزش و پرورش و مدرسه خيري ام البنين با مشارکت بانک ملي در بروجن احداث شد
 
 

افزودن دیدگاه