• شنبه 15 اردیبهشت 1403
آمادگي ستاد مديريت بحران شهرداري بروجن در مواجهه با بحرانهاي زمستاني

شهردار بروجن از آمادگي کامل نيروها و ماشين‌آلات ستاد مديريت بحران شهرداري اين شهر براي مقابله با بارش هاي زمستاني خبر داد.

کد خبر: 120729 تاریخ انتشار: 1401/08/21
نمایش: 1057
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن : حمزه علي ولييان  با بيان اينکه برنامه‌هاي ستاد مديريت بحران شهرداري بروجن در سال‌هاي قبل برنامه ريزي شده و با شروع فصل سرما بازنگري بر روي آن انجام مي‌شود. گفت: سرويس و تعميرات لازم بر روي تمامي ماشين آلات مورد نياز ستاد مديريت بحران شهرداري انجام شده است.
شهردار بروجن افزود: جلسه ستاد مديريت بحران شهرداري با حضور اعضا تشکيل و نيروها شيفت‌بندي شد و هنگام بارش برف به صورت شيفتي با حضور در مناطق تعيين شده سه گانه  به شهروندان خدمات‌رساني خواهند کرد.
ولييان  با بيان اينکه به مقدار لازم نمک براي جلوگيري از يخ زدگي معابر و سوخت ماشين آلات خريداري و ذخيره شده است، ادامه داد: براي زمان بارش برف، تدابير مناسب براي پاکسازي و بازگشايي خيابان‌هاي اصلي و مسيرهاي منتهي به مراکز درماني، بيمارستان‌، اورژانس و ... پيش‌بيني شده است.
وي خاطرنشان کرد: شهرداري براي جلوگيري از شکستن و سقوط شاخه‌هاي درختان و واردکردن خسارات جاني و مالي به شهروندان، درختان پرخطر فضاي سبز شهري را هرس کرده است و نيروها در هنگام بارش برف به صورت مرتب درختان را شاخه تکاني و از شکسته شدن آن‌ها جلوگيري خواهند کرد.
شهردار بروجن  با بيان اينکه در هنگام بارش برف نمي‌توان به طور کامل معابر اصلي و فرعي شهر را پاکسازي و مشکلات آن را رفع کرد، افزود: مديريت شهري همواره تلاش مي‌کند در حوادث بارش برف با استفاده از نيروها و بکارگيري امکانات و ماشين آلات خود و کمک دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط و شهروندان مشکلات اين شهر را رفع کند.
 
 

افزودن دیدگاه