• شنبه 15 اردیبهشت 1403
به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني انجام شد

با حضور شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن از کتابداران کتابخانه هاي شهر بروجن به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني تقدير شد

کد خبر: 120732 تاریخ انتشار: 1401/08/24 13:02:18
نمایش: 1132
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن: شهردار بروجن ضمن تبريک هفته کتاب و کتابخواني و تشکر از کتابداران کتابخانه هاي شهر بروجن، گفت: زحمات کليه افرادي که در مسير ترويج فرهنگ کتابخواني فعاليت دارند قابل احترام و تقدير است.
  حمزه علي ولييان  بر لزوم فرهنگ سازي و ترويج فرهنگ مطالعه تاکيد کرد و افزود: راه رهايي از روزمرگي درزندگي ،مطالعه کتاب است.
وي نقش کتابداران در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخواني را مهم توصيف کرد و افزود : بايد با روش هاي نوين و خلاقانه جوانان و نوجوانان را به سمت کتابخانه ها سوق داد.
 رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن نيز با تبريک اين هفته زحمات کتابداران را قابل تقدير برشمرد و گفت: کتابداري در ترويج فرهنگ مطالعه نقشي محوري و اساسي دارد و چنانچه از سوي مسئولين ناديده گرفته شود منجر به ايجاد رکود در جريان فرهنگي کشور خواهد شد.
 خاطر نشان مي شود با حضور در کتابخانه هاي  شهيد منتظري ، محمديه و امام خميني (ره)از زحمات و تلاش هاي  رييس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان و کتابداران ، تقدير شد.
 
 
 

افزودن دیدگاه