• شنبه 8 اردیبهشت 1403
حرکت انقلابي مردم چهارمحال و بختياري در ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ اقدامي به‌موقع بود

مسئول کميته ۲۰ بهمن‌ماه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان بروجن گفت: حرکت انقلابي مردم چهارمحال و بختياري در ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ اقدامي به‌موقع و‌ مؤثر بوده است.

کد خبر: 120783 تاریخ انتشار: 1401/11/21
نمایش: 604
اخبار
مسئول کميته ۲۰ بهمن‌ماه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان بروجن گفت: حرکت انقلابي مردم چهارمحال و بختياري در ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ اقدامي به‌موقع و‌ مؤثر بوده است.
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن :عباس پيکار شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامي‌داشت ۲۰ بهمن‌ماه روز چهارمحال و بختياري در جمع پيشگامان و مبارزان انقلاب اسلامي ايران در شهرستان بروجن تاکيد کرد: اين کميته پس از تأييد حرکت مردم چهارمحال و بختياري در حمايت از امام خميني (ره) و اعلام انزجار از شاهپور بختيار از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي تشکيل و فعال شد.
وي با اشاره به شناسايي ۲۰۰ نفر از کاروان بيعت‌کنندگان با امام خميني (ره) افزود: از اين تعداد تاکنون ۵۰ نفر فوت کرده‌اند و ۲۱ نفر آنان از شهداي بعد از انقلاب اسلامي ايران هستند.
پيکار تصريح کرد: اين حماسه به‌عنوان روز استان چهارمحال و بختياري در شوراي فرهنگ عمومي استان و کشور تصويب شده و اميد است در شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي هم تصويب شود.
 وي يادآور شد: مراسم بزرگداشت حماسه بيعت مردم چهارمحال و بختياري با امام خميني (ره) در ۲۰ بهمن‌ماه هر سال با حضور اعضاي آن کاروان برگزار و وقايع آن بازخواني مي‌شود.
پيکار اظهار داشت: مجموعه خاطرات اين حماسه در قالب يک کتاب به‌زودي تهيه، تدوين و چاپ خواهد شد.
بيعت بختياري‌ها و عده‌اي از مردم اين شهرستان با امام خميني (ره) در ۲۰ بهمن ۱۳۵۷ اقدامي حماسي بود.
فرماندار بروجن با گرامي‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: بيعت بختياري‌ها و عده‌اي از مردم اين شهرستان با امام خميني (ره) در ۲۰ بهمن ۱۳۵۷ اقدامي حماسي بود.
فتاح کرمي تاکيد کرد: علاوه بر تمامي دشمني‌ها، تحريم‌ها و فشارهاي استکبار جهاني اما انقلاب اسلامي ايران وارد چهل‌وپنجمين سالگرد پيروزي خود شد.
وي افزود: شيوه رهبري امام خميني (ره) در دنيا بي‌سابقه است و به‌همين علت امام راحل در دل جوانان قبل از انقلاب اسلامي ايران جاي گرفت.
کرمي تصريح کرد: نظام سلطه استکبار جهاني از طريق جنگ رسانه‌اي به‌دنبال ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران است اما انقلاب اسلامي در مسير خود با سرعت و بصيرت به راه خود ادامه مي‌دهد.
بيعت بختياري ها و مردم شهرستان بروجن با امام خميني (ره) حماسه اي پر افتخار است .
امام‌جمعه شهرستان بروجن با گراميداشت دهه فجر گفت: بيعت بختياري ها و مردم شهرستان بروجن با امام خميني (ره) حماسه اي پر افتخار است .
حجت الاسلام سيد عليرضا احمدي  تاکيد کرد: انقلاب اسلامي ايران با هيچ انقلاب ديگري در جهان قابل مقايسه نيست.
وي پايگاه‌هاي انقلاب اسلامي ايران را در مساجد و دانشگاه‌ها دانست و يادآور شد: هيچ انقلاب و حکومتي در جهان رفراندوم نداشت و نتوانست مردم را با خود همراه کند.
 احمدي به مشارکت بالاي مردم ايران در انتخابات مختلف جمهوري اسلامي ايران اشاره و تصريح کرد: ‌انقلاب اسلامي ايران هيچ‌گاه به آرمان‌هاي خود خيانت نکرده و در ۴۴ سال اخير بر شعارهاي خود استوار مانده است.
وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران نسل‌هاي جديد را با خود همراه کرده و نسل کنوني قوي‌تر از نسل آغاز انقلاب پاي نظام جمهوري اسلامي ايستاده‌اند.
امام جمعه بروجن با اشاره به مراسم ۲۲ بهمن و جشن ملي ايرانيان افزود: جهانيان به‌علت شکوه هر ساله اين مراسم مبهوت مانده است.
احمدي ۲۰ بهمن‌ماه را اقدامي از روي بصيرت، حضور به‌موقع در ميدان و درک بالاي مردم دانست و گفت: بيعت بختياري‌ها و مردم شهرستان بروجن با امام خميني (ره) و اعلام انزجار آنان از شاهپور بختيار در تاريخ ماندگار شده است.
 
 

افزودن دیدگاه