• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
بهره برداري از پلهاي مسير دسترسي بلوار ساحلي بوذر جمهري+تصاوير

دو دهنه پل مسير دسترسي بلوار بوذر جمهري با مشارکت خيري به بهره برداري رسيد.

کد خبر: 130 تاریخ انتشار: 1397/09/07
نمایش: 6754
اخبار
شهردار بروجن گفت:شهرداريها نياز به حمايت و همراهي خيران و نيکوکاران در طرحها و پروژه هاي عمراني شهر دارد.
ائين افتتاحيه پل هاي مسير دسترسي بوذر جمهري با حضور مسئولين استاني ,شهرستاني, خيرين ,معتمدان , بزرگان شهر و خير بزرگوار حاج عباسعلي کرمي  برگزار شد
در ابتدا رئيس شوراي شهر ضمن خير مقدم به مدعوين از حضور کليه خيران و نيکوکاران به ويژه از خير بزرگوار حاج عباسعلي کرمي که براي اولين باردر طرحهاي عمراني (پل سازي) با مشارکت شهرداري اقدام به اين امر مهم نمودند تقدير و قدرداني کرد.
ابوالقاسم منصوري از خيران و نيکوکاران دعوت کرد که شهرداري را در امر طرحها و پروژه هاي عمران شهري که ثمره و آثار آن به خود مردم باز مي گردد همراهي نمايند.
وي همچنين از پليس راهور و نيروي انتظامي خواستار جدي در انتقال کاميونداران از سطح شهر شدند.

شهردار بروجن گفت:  بروجن در ايران به عنوان شهر خيري مي شناسند و به خيران آن افتخار مي کنيم وعمده فعاليتهاي خيري در بخش پزشکي,مدرسه سازي,مذهبي بوده بعد از چند سال وقفه اولين پروژه اي که با همت خير محترم شروع شد و اميد داريم که اين پروژه ها ادامه پيدا کنند. صادقي تاکيد کرد شهرداريها نياز به حمايت همه همشهريان و خيرين دارد.
صادقي افزود:شهرداري پروژه هاي در حال اقدام دارد که ميتواند آنها را در قالب يک پکيج به دوستان خيري که مايل باشند به صورت مشارکتي در قالب پارک سازي, پل سازي,معبر سازي شهرداري را همراهي نمايند  ارائه دهد..
وي اضافه کرد: اين پروژه با سرعت خوب و با کيفيت بالا ظرف پنج ماه و نيم توسط همکاران شهرداري  با اعتباري بالغ بر 4000000000 ريال به نتيجه رسيد.
امام جمعه شهر بروجن : کارهاي عام المنفعه از گذشته  توسط افراد خير که به  فکر مردم بودند و هميشه در تلاش بودند که از مشکلات مردم کم کنند اين کارها از اون موقع به دست اين بزرگواران انجام شده از دوره هاي مادها ,پارتها, آرائيها و ... از همون موقع خود مردم انجام ميدادند.تاکنون که دولت اسلامي شکل گرفته کارهاي خيري را عمده آن را مردم انجام ميدادند.
هراتي مطلق با بيان حديثي از قرآن کريم که به ما دستور داده عجله کردن در کار بد است ولي در کارهاي خير مسابقه بگذاريد و عجله کنيد مردم را دعوت به انجام کارهاي خيري و عام المنفعه  و همراه بودن با شهرداري دعوت نمود..
 مديرکل دفتر امور شهري و شوراها استانداري گفت:اعمال انسان دو دسته است خداوند مي فرمائيد کليه اعمال شما ثبت و ضبط مي شود مقدمه و ماخر, اعمال ماتقدم که اين دنيا ما انجام مي دهيم دنباله آن بعد از مرگ ما تمام مي شود حسابش بسته مي شود ولي بعضي از اعمالها , رفتارها کردارها و کارهاي حسنه که انجام مي دهيم اينها بعد از مرگ ما دفتر حساب و کتاب آنها بسته نيست حسابش باز است و تا زمانيکه آن عمل پيدا ميکند مردم از آن استفاده مي کنند يکي از اين اعمال پروژه هاي عمراني و کارهاي عمراني و که براي مردم انجام ميدهيم
اسلامي افزود: اين پل تا زماني که هست هر انساني که از روي آن عبور مي کند عمل نيک به حساب آن خير واريز مي گردد. 
 
 

افزودن دیدگاه