• جمعه 14 اردیبهشت 1403
فرماندارشهرستان بروجن معرفي شد

آيين تکريم از فرماندار سابق و سرپرست فرمانداري و معارفه فرماندار جديد شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 15 تاریخ انتشار: 1397/03/06
نمایش: 7095
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن: آئين معارفه  و تکريم فرماندار شهرستان بروجن با حضور  استاندار چهارمحال و بختياري، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ، معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار،امام جمعه بروجن و اعضاي شوراي اداري برگزار شد
در ابتدا حجت الاسلام هراتي مطلق امام جمعه بروجن اعلام نمود، پس از 11 ماه بالاخره انتصاب فرماندار بروجن محقق شد. ايشان از دو مشکل عمده شهرستان بروجن فرهنگ و صنعت نام برد که اميدوار بود با انتصاب فرماندار جديد و كمك مسئولان اين مشکلات برطرف شوند.
رئيس اطلاعات شهرستان بروجن عنوان نمود: با انتصاب فرماندار جديد خون تازه‌اي در رگ‌هاي شهرستان جريان پيدا خواهد کرد. داودآبادي گفت ظاهر شهرستان آرام اما مشکلات زير پوستي فراوان مي‌باشد. صنعت و اشتغال دو مشکل عمده که با همدلي و همياري و وفاق مسئولان برطرف خواهد شد.
اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري عنوان نمود: آب بن بروجن از زبان دو رئيس جمهور بيان شده؛ مصوب شده و بايد اجرا شود. عباسي گفت: طرح پتروشيمي بروجن تا حصول نتيجه پيگيري خواهد شد. ايشان عمده‌ترين مشکلات شهرستان، آب، بيکاري، انتصابات و نگاهي سياسي به تمامي مسائل داشتند را نام بردو از مسئولين خواستار حمايت و همراهي با فرماندار جديد را داشتند.
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن: آمده ام که بمانم و قصد رفتن ندارم. دست ياري به سوي همه افراد و احزاب دراز مي‌کنم .هدفم تنها کار براي شهرستان بروجن مي‌باشد. ملکي افزود:  کار جزيره اي فايده‌اي ندارد و از تمام ظرفيت‌هاي شهرستان بروجن در بخش صنعت، گردشگري،  ورزشي و... استفاده خواهد شد .
سيد سيف الله فياضي فرماندار سابق: از مهمترين عملکرد چندين ساله خود در سمت فرمانداري شهرستان بروجن را ملاقات حضوري با 11 وزير دولت قبل به همراه نماينده سابق شهرستان بروجن به منظور رفع مسائل ومشکلات شهرستان نام برد ايشان افزود جذب اعتبارات 7 و نيم ميلياردي وزارت نفت به منظور احداث اماکن ورزشي و تکميل باشگاه فرهنگيان و اعتبار 3 و نيم ميلياردي در حوزه بهداشت و درمان و تلاش در جهت راه اندازي مجامعه خيري و معرفي بروجن به عنوان شهر خيران و نيکوکاران نام برد.
علي محمد مرادي سرپرست فرمانداري: در طول مدت 11 ماه سرپرستي ذره‌اي از مسائل شهرستان بر زمين نماند، راه فرمانداري سابق را با جديت دنبال کرديم در مسائل و مشکلات اجتماعي با همکاري شوراي تامين کمترين مشکلات امنيتي را شاهد بوديم
خديجه ربيعي نماينده شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي: اهتمام جدي و ويژه استاندار در حل مشکلات پروژه انتقال آب بن بروجن، پتروشيمي و تامين آب شرب اولويت اول استان و شهرستان تامين آب مي‌باشد و تا حاصل نشود توسعه‌اي رخ نخواهد داد. حضور نماينده در شهرستان مطلوب خود ما هم نيست اما در مواردي حضور نماينده به منظور پيگيري مسائل شهرستان در تهران ضرورت دارد. به جد پيگير مسائل و مشکلات شهرستان هستم
 در ادامه شوراي اداري شهرستان مسعود ملکي به سمت فرمانداري شهرستان بروجن منصوب و از زحمات فرماندار سابق و سرپرست فرمانداري توسط استاندار چهارمحال و بختياري قدرداني گرديد.

افزودن دیدگاه