• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
ماه رمضان، سرور ماه ها و شب قدر، سرور شب هاست.

سالروز شهادت حضرت علي ابن ابيطالب(ع) را به پيشگاه امام زمان (عج) و نايب برحقش ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه اي (حفظه الله تعالي) و شيعيان و سوگواران آن حضرت تسليت عرض مي نمائيم.

کد خبر: 150816 تاریخ انتشار: 1402/01/22 13:19:12
نمایش: 172
اخبار
امشب؛ شب خوبي ها، نيکي ها، زيبايي ها و شب راز و نياز است. شبي که ملائک به بزرگي آن به زمين مي آيند تا چشمان خسته و خيس شب زنده داران را با گلاب بهشتي بشويند. آنان مي آيند تا غبار خطا و گناه را با عطر فردوس از دل ها بزدايند.
شب قدر به سبب نزول قرآن، شبي شکوهمند است، شبي که والاترين و پربرکت ترين شب هاي سال به شمار مي رود، شبي که پيامبر خدا(ص) آن را ستوده و درباره آن فرموده است: «ماه رمضان، سرور ماه ها و شب قدر، سرور شب هاست.
 اينک که در ليالي پر برکت قدر بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده ، با ياد مولود كعبه ، زير باران رحمت #ليله_القدر مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شده و سعادت حركت خالصانه در مسير قرب الهي تقديرمان شود.
 ضمن آرزوي توفيق بهره مندي از عنايات و الطاف ويژه حضرت حق براي همه عزيزان  سالروز شهادت حضرت علي ابن ابيطالب(ع) را به پيشگاه امام زمان (عج) و نايب برحقش ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه اي (حفظه الله تعالي) و شيعيان و سوگواران آن حضرت تسليت عرض مي نمائيم.
 
 
 

افزودن دیدگاه