• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
دوم ارديبهشت سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

سالروز تاسيس سپاه پاسداران اتقلاب اسلامي نهادي انقلابي و مردمي را به سپاهيان مخلص و بسيجي تبريک عرض نموده و توفيق روز افزون اين عزيزان را از درگاه خداوند منان مسئلت مي‌نمائيم.

کد خبر: 170819 تاریخ انتشار: 1402/02/03
نمایش: 170
اخبار
بسم الله الرحمن الرحيم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي متعهد ، مردمي و برخاسته از آرمان‌هاي حق طلبانه و آزادي خواهانه ملت ايران است كه حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي در دوم ارديبهشت ماه سال ۱۳۵۸ با تشكيل اين نهاد پشتوانه‌ محكمي براي انقلاب و مردم مسلمان ايران به يادگار نهادند..
امروز پس از گذشت چهار دهه از تاسيس اين نيروي ارزشي و پرافتخار، برگ‌هاي زرين حماسه، ايثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامي به ويژه در دوران دفاع مقدس شكل گرفته و بالنده‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي بلند امام راحل(ره) و كيان نظام اسلامي تلاش مي کند و اميد و پشتوانه اي محكم براي مردم و نظام مقدس اسلامي شده است.
ياد رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي و سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را گرامي داشته ، اميد است در سايه اتكال به قدرت لايزال الهي و تحت زعامت مقام معظم رهبري (مدظله ‌العالي) اين نيروي مكتبي و مردمي در راستاي تحقق رسالت ‌هاي خويش بيش از پيش موفق و مؤيد باشد.
 
 روابط عمومي و امور فرهنگي شهرداري بروجن
 
 

افزودن دیدگاه