• جمعه 14 اردیبهشت 1403
نشست ,شهردار و شوراي اسلامي شهر با فرماندارشهرستان بروجن

نشست ,شهردار و شوراي اسلامي شهر با فرماندارشهرستان بروجن در سالن کنفرانس شهرداري برگزار شد.

کد خبر: 18 تاریخ انتشار: 1397/03/08
نمایش: 6588
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن: در اين نشست ابتدا رياست شوراي اسلامي بروجن ضمن تبريک انتصاب شايسته فرماندار  و خير مقدم به ايشان، عنوان نمود: بروجن شهري داراي تمدن کهن و  مردماني بافرهنگ، اهل علم و کمالات  است که رياست جمهوري‌هاي قبل لقب يونان کوچک به آن داده‌اند. و از فرماندار محترم خواستند خودشان را يکي از اعضاي شورا بدانند و مطمئن باشند که شوراي اسلامي همراه و همگام با ايشان در حل مشکلات مردم، خواهند بود.
مهندس صادقي شهردار بروجن: مشکلات و معضلات  عمده شهر بروجن را بلاتکليفي شهرک الهيه و مسکن مهر، مکان دام فروشان ـ‌ اتلاف سگهاي ولگرد دانستند و فرمودند با کمي همت و تلاش همه جانبه اين مشکلات حل خواهد شد
سليمانپور عضو شورا: بحث کم آبي  که دغدغه اصلي مردم بروجن هست را مطرح نمودند و از فرماندار محترم درخواست پيگيري اين موضوع را شدند.
حبيبي نائب رئيس شورا: اعضاي شورا بازوي توانمند شما هستند و خودتان را عضو نهم شورا بدانيد.
پناهي عضو شورا: اعضاي شوراي اسلامي حلقه بين مردم و مسئولين هستند و از فرماندار مطالبه‌گري هر چه بيشتر از مسئولين جهت حل مشکلات مردم را خواستار شدند.
شفيع زاده عضو شورا: حضور فرماندار در ماه مبارک رمضان را  به فال نيک مي‌گيريم. بروجن شهري کاملا مذهبي و ارزشي و افتخار اين را دارد که حدود بيش از 45 انتخابات موفق در اين شهر برگزار گرديده مردم بروجن مردمي قدر شناس و دعاگو هستند و انتظار مردم مطالبات به حق در کمال صداقت و شفافيت انجام گيرد
کرمي عضوشورا: اين مسئوليت به صورت امانت در اختيار شما هست واميدواريم در اين مسئوليت سربلند و پيروز باشيد مردم بروجن مردمي نجيب هستند و توقع مطالبه گري با شجاعت تمام از شما در سطح کشور و استان را داريم چون مردم بروجن يکسال هست مظلوميت را تحمل کردند.
حيدري سخنران شورا: عدم همکاري بين‌بخشي را از مشکلات عمده بروجن دانست و خواستار همکاري بين‌بخشي براي تسهيل کارها و سرعت بخشيدن به کارها و تسهيل شرايط جذب سرمايه‌گذار شد.
در پايان فرماندار شهرستان بروجن عنوان نمود من خودم را يکي از اعضاي شورا مي‌دانم و معتقد بود کارها بايد به صورت کاربردي و جمعي انچام گيرد تا نمود پيدا کند و سريعتر حل شوند. ملکي افزود پيگيري مشکل کم آبي و پروژه بن بروجن در  اولويت کارهاي من است و همچنين مشکل راه‌ها که بايد پيگيري و حل شوند.  

افزودن دیدگاه