• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
برگزاري مراسم سوم خرداد به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر در شهر بروجن

همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد، مراسم گراميداشت آزاد سازي خرمشهردر بروجن برگزار شد.

کد خبر: 180860 تاریخ انتشار: 1402/03/03
نمایش: 676
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن: همزمان با سالروز  حماسه سوم خرداد، ، مراسم گراميداشت آزاد سازي خرمشهر  با حضور امام جمعه ،فرماندار،سرپرست شهرداري بروجن ،شوراي اسلامي  ، فرماندهان نظامي و انتظامي ، مديران  و کارکنان دستگاههاي اجرائي و خانواده‌ي معظم شهدا در محل گلزار شهداي بروجن برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد احمدي ،امام جمعه شهرستان بروجن، در اين مراسم  ضمن گراميداشت سالروز آزاد سازي خرمشهر ياد و خاطره شهدا و دهه کرامت اظهار داشت: حماسه بزرگي مثل فتح خرمشهر حادثه بزرگ الهي است و امداد خدا است و به تعبير امام راحل کاري است مافوق توان بشريت .اتفاقي است الهي و معجزه گونه که من و شما بايد اولا خود اين حادثه را به خوبي بدانيم و تحليل کنيم و آن گاه بيان و تبيين کنيم.
امام جمعه بروجن تاکيد کرد :خرمشهر نماد مقاومت، ايستادگي و رشادت مردم ما است و اين روز و اين عمليات نسبت به ساير عمليات‌ها ممتاز و ويژه است.
وي افزود ، فتح خرمشهر پيروزي گذشته و آينده را درست کرد. اگر فتح خرمشهر اتفاق نمي افتاد معلوم نبود سرنوشت جنگ به کدام سو مي رفت. در فتح خرمشهر بود، که عراقي  ها فهميدند بايد دست از خيال پردازي  و توهمات  خود بردارند و در فتح خرمشهر بود، که فهميدند فتح اهواز هم براي آنها ممکن نخواهد بودچه برسد به تهران .
احمدي تصريح کرد  ،فتح خرمشهر  به تمام جهانيان نشان داد اين نظام ماندني است تعاملات آنها بعد از فتح خرمشهر عوض شد مث فتح خرمشهر امسال يعني 22 بهمن که اتفاق افتاد و بعد تعاملات دنيا با کشور ما عوض شد .همان هايي که در فتنه سال گذشته دم از نابودي نظام ميزدند به پابوسي نظام آمدند. فتح خرمشهر معادلات  تمام دنيا را بهم زد و فهميدند که بايد با اين نظام و کشور و حکومت کنار بيايند. شکست براي ما معنا ندارد . و اين پيروزي ها تا امروز يکي پس از ديگري از برکات آن امداد الهي است و معجزه خدا است .
 


 
 

افزودن دیدگاه