• جمعه 14 اردیبهشت 1403
بازديد استاندار از ستاد خدمات سفر و پايگاههاي امداد و راهنماي مسافران نوروزي شهرستان بروجن

استاندار چهارمحال و بختياري از فعاليتهاي ستاد خدمات سفر شهرستان بروجن بازديد کرد.

کد خبر: 210 تاریخ انتشار: 1398/01/05
نمایش: 5501
اخبار
اقبال عباسي,استاندار چهارمحال و بختياري:کيفيت خدمات و برنامه هاي ارائه شده در مراکز راهنماي مسافر,موزه ها و.. شهرستان بروجن نسبت به ساير نقاط استان,از استاندارد کافي و فعاليت وافي برخوردار بود.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن: استاندار چهارمحال و بختياري به همراه معاونين,مديرکل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري و مسئولين شهرستاني از فعاليتهاي ستاد خدمات سفر شهر بروجن بازديد کرد .
اقبال عباسي در بدو ورود به شهر بروجن از پايگاه راهنماي مسافر شهرداري بروجن در ميدان بسيج بازديد نمود .استاندار سري به بيمارستان حضرت وليعصر (عج) بروجن زد و ضمن تقدير از کادر درماني و عيادت از بيماران در جريان آخرين خدمات رساني ها قرار گرفت.
اقاي عباسي دربازديد از ايستگاه راهنماي مسافر در ميدان جهاد ,پايگاههاي امدادي و مقرهاي پليس,باغ گلها و موزه هاي شهرستان بروجن کيفيت خدمات و برنامه هاي ارائه شده در اين مراکز را نسبت به ساير نقاط استان زبان زد عنوان کرد.و گفت: حدود 160هزار ماشين واردشهر بروجن شدند و قريب به 8 هزار مسافر در محلهاي اقامتي اسکان پيدا کردندو مازاد بر اين ها هم مسافرين تررد در بين جاده ها بودند.
استاندار اضافه کرد:پايگاههاي امدادرسان ,ايستگاههاي راهنماي مسافر شهرداري بروجن,موزه هاي شهر ,مقرهاي پليس ,ستاد بحران واقع در شهر و همه جاها و مکانهايي که بازديد شد انصافاَنسبت به ساير جاهااز استانداردکافي و از فعاليت وافي برخوردار بودند.
شايان ذکر است در سالي که گذشت بيش از 1 ميليون مسافر و گردشگر در شهرستان بروجن اقامت و از اماکن تفريحي و گردشگري اين شهرستان بازديد کردند.
صادقي شهردار بروجن در حاشيه اين بازديد گفت:ايستگاههاي راهنماي مسافر شهرداري بروجن تا پايان تعطيلات نوروزي آماده خدمات رساني به مسافران و گردشگران مي باشند.
 
 
 

افزودن دیدگاه