• جمعه 14 اردیبهشت 1403
به مناسبت ولادت امام حسين (ع)

شهردار ,شوراي اسلامي شهر بروجن با حضور در ستاد فرماندهي سپاه,روز پاسدار را به پاسداران وطن تبريک گفتند.

کد خبر: 222 تاریخ انتشار: 1398/01/20
نمایش: 5550
اخبار
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بناي بسيار عظيمي هست که توسط حضرت امام (ره) در کنار ساير قواي نظامي و انتظامي قرار داده شده است.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن:شهردار,شوراي اسلامي شهر بروجن به همراه مسئولين شهرستان با حضور در ستاد فرماندهي اين روز را خدمت سرهنگ عظيمي و همکارنشان تبريک گفتند.
حجت الاسلام مهديه : ولادت سيد الشهدا و روز پاسدار را مناسبتي بسيار زيبا دانست و گفت:نامگذاريي با مسمايي توسط حضرت امام صورت گرفته است .بزرگ پاسدار و بزرگ حافظ دين حضرت ابا عبدالله حسين (ع) است که امروز روز ولادت اوست و در راس و زمره پاسداران حقيقي و واقعي هم اين عزيزان مادر سپاه پاسداران هست هرچه از انقلاب گذشته و تا به امروز رسيديم حقيقتا با عمق سياستگذاري و نگاه بسيار عميق حضرت امام بيشتر انسان آشنا مي شود وپي به درايت و تيزبيني حضرت امام مي بردکه چه بناي عظيمي را حضرت امام براي حفظ نظام ارزشهاي اسلام در کنار ساير قواي نظامي و انتظاميقرار دادند .
ايشان از تدابير بسيار حکيمانه اي که شايد بتوان گفت از الهامات خداي متعال به دل نوراني حضرت امام باشد.يکي بحث تشکيل سپاه و بنيانگذاري و بنا نهادن يک نيرويي که مخلص و تمام قد در دفاع از ارزشهاي انقلاب و اسلام باشد.را ذکر کرد.
رئيس حوزه علميه بروجن:حقيقتا بايد افرين گفت رضوان خدا بر حضرت امام که اين تدبير را داشتند.هر روز که ميگذرد ما بيشتر با اين مصلحت ,وجه اين تدبير آشنا مي شويم.  
رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن  ضمن تبريک اعياد شعبانيه و ايام جاري و روز پاسدار را به پاسداران غيور وطن بالاخص پاسداران جان برکف سپاه بروجن حرکت آمريکا را که سپاه را توروريست خطاب کرد محکوم و اعلام داشت مردم بيش از پيش همراه سپاه هستند و زير پرچم ولايت وظيفه اي که بايد و دارند را بهتر از پيش و مصمم تر از قبل انجام خواهند داد.
.
 
 

افزودن دیدگاه