• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
روابط عمومي هاي برتر سال 97 استان

در نهمين همايش روابط عمومي هاي برتر استان از روابط عمومي شهرداري بروجن تجليل شد

کد خبر: 255 تاریخ انتشار: 1398/03/23
نمایش: 1438
اخبار
روابط عمومي، هنر و علم اجتماعي است که درون و برون دستگاه را به هم پيوند مي دهد. روابط عمومي هدف و چگونگي کليد برنامه ها را ترسيم مي کند. روابط عمومي مشاور امين مدير و کليه کارکنان دستگاه است. پس لازم است که مدير و کارکنان صددرصد به وي اعتماد داشته باشند.
در نهمين همايش تجليل از روابط عمومي هاي استان که با حضور استاندار,مسئولان استاني ,مديران کل و شهردار بروجن برگزار شد از روابط عمومي شهرداري بروجن تجليل شد.
استاندار: مدير روابط عمومي در هر کدام از دستگاه هاي اجرايي به عنوان چشم، زبان و پوشش مديرکل مربوطه قلمداد مي شود.مديران روابط عمومي در دستگاه هاي اجرايي بايد بهترين، امين ترين و نزديک ترين افراد به مديرکل و همچنين شالوده اصلي سازمان باشند.
وي يادآور شد: روابط عمومي ها منويات معظم له را به مردم و خواسته هاي مردم را به دولتمردان منتقل و همچنين در راستاي درک موانع توليد با هدف رفع آن تلاش مي کنند.

احسان فروزنده: اميد است با ارتقاي جايگاه روابط عمومي ها بتوان در راستاي تقويت عملکرد دستگاه هاي اجرايي گام مهم و موثري برداشت.وي با اشاره به جايگاه مهم روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي يادآور شد: مديران روابط عمومي بايد در مقام مشاور رسانه اي سازمان فعاليت کنند.
 
 

افزودن دیدگاه