• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
چهلمين سالگرد اقامه نماز جمعه

همايش استاني ستادهاي نماز جمعه به ميزباني بروجن برگزار شد.

کد خبر: 264 تاریخ انتشار: 1398/05/03
نمایش: 6251
اخبار
آيت الله نعيم آبادي:مهمترين تکليف ائمه جمعه بيان خطبه ها هماهنگ با نيازهاي روز جامعه است.
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن : همايش استاني ستاد هاي نماز جمعه با حضور سرپرست شهرداري بروجن, مسئولين شهرستان و استان در فرهنگسراي بروجن برگزار شد.
در اين همايش امام جمعه شهر بروجن  بيان کرد:نماز جمعه ظرفيت بسار مناسبي است که مي توان با توجه به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي از اين ظرفيت در ترويج اخلاق و معنويت در جامعه استفاده کرد وي با اشاره به طرحهاي فرهنگي برگزار شده از سوي نهاد امامت جمعه بروجن گفت : رهبر معظم انقلاب مي فرمايد فرهنگ مانند اکسيژن است تا اکسيژن نباشد زندگي امکان ندارد اگر فرهنگ ما درست نشود و فعاليتهاي فرهنگي نباشد زيرساختهاي جامعه هم درست نمي شود.
 در ادامه آيت الله غلامعلي نعيم آبادي به عنوان سخنران همايش  در جمع ائمه جمعه و اعضاي ستادهاي نماز جمعه چهارمحال و بختياري با تاکيد بر نشاط ملت بيان کرد:رستگاري در کار نشاط و ياد خداست اگر ملتي عبادت و کار با نشاط نداشته باشد مرده است ,عبادت و کار بايد با نشاط باشد.
رئيس بنياد خمس با اشاره به جايگاه ائمه جمعه, ادامه داد: اگر نماز مهم است جايگاه امام جمعه هم مهم است چرا که مدير و عهده دار نماز جمعه است.نماينده سابق ولي فقيه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مهمترين تکليف ائمه جمعه بيان خطبه ها هماهنگ با نيازهاي روز جامعه است.
شايان ذکر است در اين همايش ياد و خاطره شهداي ستاد نماز جمعه در همايش استاني ستاد هاي نماز جمعه گرامي داشته شد واز  خانواده هاي آنها تجليل بعمل آمدهمچنين از زحمات امام جماعات سابق وموقت بروجن تجليل شد
 

افزودن دیدگاه