• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
آيين تجليل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بروجن

در آييني شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بروجن تجليل کردند.

کد خبر: 272 تاریخ انتشار: 1398/05/20
نمایش: 5493
اخبار
خبرنگاران، زبان گوياي مردم هستند و اين نشان از اعتماد شهروندان به خبرنگاران دارد و آنها نيز حق مطلب را به خوبي ادا مي کنند
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن: در آييني باحضور شوراي اسلامي شهر ,سرپرست شهرداري و تعدادي از مسئولان واحدهاي شهرداري به مناسبت گراميداشت مقام والاي خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بروجن تجليل شد.
در اين آيين رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن ضمن خيرمقدم و تشکر از زحمات و فعاليتها و همکاريهاي اصحاب رسانه با شهرداري و شوراي اسلامي شهر گفت: رسانه ها درکنار بازگوکردن مطالبات مردم و خواسته ها و واقعيت هاي جامعه مي تواند عاملي براي افزايش نشاط اجتماعي و اميد در بين اقشار مردم باشد و تاکيد کرد اصحاب رسانه در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي نقش بسيار اثرگذاري دارد. خبرنگار متعهده که مشکلات شهر را بازگوکند و سختي و کاستي ها را رسانه اي کند.از طرفي ديگر هم اطلاع رساني و بيان کمي ها و آسيب ها نبايد، به شکلي باشد که احساس نا اميدي شود.
وي افزود :شوراي شهرازحضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در نشست ها و جلسات شورا استقبال مي کنند.
سرپرست شهرداري بروجن در آيين تجليل از خبرنگاران گفت: تعامل و همدلي ميان مسئولان و خبرنگاران در رشد و توسعه شهربسيار تاثيرگذار است. رامين رياحي با اشاره به اينکه خبرنگاران رسالت سنگيني بر عهده دارند اظهار داشت : اين قشر ، زبان گوياي مردم هستند و اين نشان از اعتماد شهروندان به خبرنگاران دارد و آنها نيز حق مطلب را به خوبي ادا مي کنند
از موضوعات مطرح شده در اين نشست ,پيگيري مطالبات به حق مردم ,پيشگيري ازآسيب هاي فرهنگي و اجتماعي ,ايجاد گستردگي امنيت اجتماعي و فرهنگي شهرو...که توسط اعضاي شوراي اسلامي مطرح شد.
در پايان با اهداء لوح سپاس و هدايا از اصحاب رسانه تجليل شد.
 
 
 

افزودن دیدگاه