• شنبه 15 اردیبهشت 1403
آيين تجليل از آتش نشانان شهرداري بروجن

آئين تجليل از آتش نشانان شهرداري بروجن به مناسبت هفتم مهرماه روز ملي آتش نشاني و ايمني با حضور برخي مسئولين شهرستان برگزار شد.

کد خبر: 288 تاریخ انتشار: 1398/07/07
نمایش: 4261
اخبار
آتش نشانان همه وجود و سلامتي خود را کف دست مي گذارند تا جان و مال مردم در امنيت بماند و حتي امروز در روزي که به نام آنان مزين است در ايستگاه هاي آتش نشاني مشغول خدمت رساني هستند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن : آئين تجليل از آتش نشانان شهرداري بروجن به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشاني و خدمات ايمني با حضور فرماندار شهرستان,امام جمعه شهرستان ,سرپرست شهرداري بروجن، شوراي اسلامي شهر بروجن و جمعي از مسئولين ادارات  در محل اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن  
رامين رياحي سرپرست شهرداري بروجن در اين مراسم با تبريک هفتم مهرماه، روز آتش نشاني و خدمات ايمني اظهار کرد: هفتم مهرماه سال ۵۹ پالايشگاه نفت آبادان توسط رژيم بعث عراق بمباران شد و هنگامي که آتش نشانان غيور مشغول عمليات اطفاي حريق بودند مجدداً پالايشگاه نفت آبادان تحت بمباران رژيم بعثي قرار گرفت و تعدادي از آتش نشانان عزيز به شهادت رسيدند و سال ها بعد اين روز به نام روز آتش نشاني و خدمات ايمني نامگذاري شد.
 وي با اشاره به اينکه آتش نشاني چيزي جز عشق نيست عنوان کرد: آتش نشانان جان برکف در بسياري از حوزه ها خدمت رساني مي کنند و مسئوليت آنان تنها اطفاي حريق نيست.
سرپرست شهرداري بروجن بيان کرد: آتش نشانان همه وجود و سلامتي خود را کف دست مي گذارند تا جان و مال مردم در امنيت بماند و حتي امروز در روزي که به نام آنان مزين است در ايستگاه هاي آتش نشاني مشغول خدمت رساني هستند.
کامران حيدري رئيس شوراي اسلامي بروجن در اين مراسم با تبريک روز آتش نشاني اظهار داشت: شما آتش نشانان در جامعه و سازمان بزرگ شهرداري قشر تاثيرگذاري هستيد.
وي آتش نشانان را مايه آسايش و آرامش شهروندان دانست و گفت: لحظه اي که صداي آژير ماشين آتش نشاني در شهر شنيده مي شود مردم احساس آرامش و امنيت مي کنند ولي کمتر کسي مي داند که آتش نشانان فشار و استرس زيادي را در حادثه ها تحمل مي کنند.
در پايان مراسم تجليل از آتش نشانان و اهداي درجه به چندين آتش نشان توسط امام جمعه شهرستان ,فرماندار و مسئولين صورت گرفت .

 
 

افزودن دیدگاه