• جمعه 14 اردیبهشت 1403
سياسرد پذيراي گردشگران تابستاني

تفريحگاه سياسرد,پارکها و بوستان هاي سطح شهر بروجن تعطيلات عيد فطر بيش از 21هزار مسافر و گردشگر را در خود جاي داده بود.

کد خبر: 30 تاریخ انتشار: 1397/03/27 13:09:27
نمایش: 6545
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن:  با پايان ماه مبارک رمضان و شروع سفرهاي تابستانه، تفريحگاه  سياسرد،پاركها و بوستان هاي سطح شهر بروجن به دليل هواي مطلوب پذيراي بيش از 21 هزار نفر مسافر و گردشگر از اقصي نقاط کشوردر ايام تعطيلات عيد سعيد فطر بود.
شهردار بروجن از آمادگي پارک ها و فضاهاي سبز شهر بروجن براي خدمات رساني و استقبال از ميهمانان تعطيلات عيد سعيد فطر خبر داد .
عليرضا صادقي  با اشاره به ورود مسافران در ايام تعطيل عيد فطر به بروجن اظهار داشت: تدارکات و تمهيدات لازم براي پذيرايي از مسافران در سطح پارک هاي اين شهر انديشيده شده است .
وي با بيان اينکه در همين زمينه بحث تنظيف محيط شهري و شستشوي معابر و جداول نيز در دستور کار بوده و به طور مطلوب انجام پذيرفته است، افزود: تجهيز و آماده سازي بوستان هاي واقع شده در ميادين ورودي شهر و همچنين تأمين تسهيلات رفاهي مورد نياز براي آنها و همچنين توزيع نقشه بروجن و استان در بين مسافران از ديگر اقدامات انجام شده مي‌باشد.
وي با اشاره به اينکه بنرهايي در راستاي راهنمايي مسافران در سطح شهر و پارک ها نصب شده است، بيان کرد: نصب پيام هاي شهروندي در پارکها، ريسه کشي و آذين بندي سطح شهر و ميادين، رنگ آميزي ميادين و ديواره پارکها، استقرار کشيک فوق العاده، اصلاح و نوسازي سيستم روشنايي پارکها انجام گرفته است
شهردار بروجن  با اشاره به آماده باش کليه نيروهاي خدماتي، فضاي سبز، سازمان حمل و نقل همگاني ، آتش نشاني ابراز اميدواري کرد شهرداري بروجن  با همکاري و تعامل کليه دستگاهها بتواند، خدمات مناسبي را به مسافران تابستاني در ايام تعطيل عيد فطر و پس از آن ارائه دهد.
 
 

افزودن دیدگاه