• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
شوراي اداري شهرداري بروجن

نخستين جلسه شوراي اداري پرسنل و کارکنان شهرداري با حضور شهردار ، و اعضاي شوراي شهر در محل سالن اجتماعات شهرداري بروجن برگزار شد

کد خبر: 308 تاریخ انتشار: 1398/10/05
نمایش: 15247
اخبار
ولييان با اعلام اينکه شهرداري يک نهاد صرفا خدماتي و عمراني نيست اظهار نمود ،شهرداري فراي از اين موضوع يک نهاد اجتماعي است که تعاملات اجتماعي زيادي در کل شهر با مردم و دستگاههاي دولتي دارد .بنابراين يک نوع مديريت خاص و متفاوت مي طلبد که ما تعاملات اجتماعي با بخشهاي مختلف جامعه را در سرلوحه کارمان داشته باشيم .
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: جلسه شوراي اداري پرسنل و کارکنان شهرداري با حضور شهردار جديد،اعضاي شوراي شهر در محل سالن اجتماعات شهرداري بروجن برگزار شد.
شهرداربروجن در ابتدا با قرائت حديثي از امام حسن مجتبي (ع) گفت :در دنيا چنان برنامه ريزي کن که انگار ميخواهي هميشه دوام داشته باشي و نسبت به آخرت به نوعي نگاه کن که انگار فردايي وجود نخواهد داشت و فردا از اين دنبا خواهي رفت.
حمزه علي ولييان با اعلام اينکه شهرداري يک نهاد صرفا خدماتي و عمراني نيست
اظهار نمود ،شهرداري فراي از اين موضوع يک نهاد اجتماعي است که تعاملات اجتماعي زيادي در کل شهر با مردم و دستگاههاي دولتي دارد .بنابراين يک نوع مديريت خاص و متفاوت مي طلبد که ما تعاملات اجتماعي با بخشهاي مختلف جامعه را در سرلوحه کارمان داشته باشيم .
 وليان افزود، وضعيت شهرداري شامل يک سري مسائلي هست که نياز به مطالعات دقيق نياز به کارگيري تفکرات جمعي و استفاده از خرد جمعي دارد.
و بايد اذعان داشت که اين سيستم بايد با دستگاههاي ديگر هم  به صورت سارختارمند و هماهنگ عمل کند.
وي گفت ، هدف مديريت شهري را بايد توسعه بدانيم نه ارائه خدمات  عمومي ،البته خدمات عمومي گوشه اي از کار ماست اصل کار توسعه است چرا که درآمد پايدار شهرداري ها مربوط به بروجن نيست کل کشور شايد تنها 30 درصداعتبارات لازم را تامين کند.نياز است که ما با استفاده از بخشهاي خصوصي، سرمايه گذاري ها ومشارکت هاي  مردمي نسبت به ايجاد درآمد پايدار اقدام کنيم.
شهردار بروجن ، ارائه آموزش و اطلاع رساني به مردم را يکي از نکات مهمي دانست که در برنامه هاي عمراني شهر مي توانند کمک شايان توجه اي به شهرداري باشد. مردم همانگونه که در منازل خود مشارکت مي کنند با آموزش مي توانند در سطح شهر و شهرداري هم مشارکت کنند.
 وليان با اشاره به کاهش درآمدهاي شهرداري اذعان نمود که به دنبال يک ساختار موفق در شهرداري هستم .ايجاد محيطي امن و آرام و بدون تنش  وبه همين سمت و سو خواهيم رفت  و قطعا تا کنون  نيز اينگونه بوده  چرا که معتقدم خدمت بيشتر به مردم لازمه اش اين است که پرسنل خود آرامش خاطر داشته باشند و بايک ارتباط صميمي و دو سويه .با رعايت حفظ کرامت پرسنل و حفظ کرامت شخصيت ارباب رجوع و مردم به يک سيستم پويا و فعال تبديل خواهيم شد.
بديهي است در ادامه اين جلسه هريک از مسئولين واحدها به بيان ديدگاه ها و همچنين رفع موانع کاري پيرامون مسائل حوزه خود پرداختند که در پايان و پس از بحث و تبادل نظر پيرامون موارد مطرح شده ، تصميمات لازم اتخاذ شد.
 
 

افزودن دیدگاه