• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

سالروز رحلت رهبر کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين15 خرداد تسليت باد.

کد خبر: 366 تاریخ انتشار: 1399/03/13 13:21:14
نمایش: 3577
اخبار
حضرت امام خميني(ره) ارزش‌هاي اسلامي و ايراني را در کشور احيا کرد و با رهبري بي‌نظير خود، مردم اين سرزمين را همراه و همدل ساخت و انقلابي بنيان نهاد که پناهگاه و ياور مظلومان جهان باشد
14 خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قيام خونين 15 خرداد، که نقطه عطفي در شکل گيري و پيروزي انقلاب اسلامي ايران محسوب مي گردد را گرامي ميداريم.
چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) به عنوان يک شخصيت برجسته و دورانديش، از اهميت فراواني در تاريخ جمهوري اسلامي ايران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردي است که نهضتي بي‌نظير را در عالم پايه افکند و در تاريخ جاودانه مانده است.
حضرت امام خميني(ره) ارزش‌هاي اسلامي و ايراني را در کشور احيا کرد و با رهبري بي‌نظير خود، مردم اين سرزمين را همراه و همدل ساخت و انقلابي بنيان نهاد که پناهگاه و ياور مظلومان جهان باشد.
و يوم‌الله 15 خرداد نيز سرآغاز تحقق اراده‌ي مردم اين سرزمين در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ي ملت بزرگ ايران است و اين قيام نقطه‌ي عطف مبارزات مردم در برکندن ريشه‌ي بيداد در کشور شد.
ضمن تسليت 14خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خميني(ره)، بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شهادت ياران با وفايش در فاجعه قيام خونين 15 خرداد 1342 ، اميد است با پاسداري از آرمان هاي والاي بنيان گذار جمهوري اسلامي و خون پاک شهدا و تحت لواي فرامين مقام معظم رهبري ، براي اعتلاي اين نظام مقدس و سرافرازي ايران اسلامي بيش از پيش تلاش نماييم.
 
 

افزودن دیدگاه