• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
همزمان با هفته ملي ازدواج

دو طرح زيباسازي در پارک ملت بروجن با حضور شهردار و شوراي اسلامي شهر بروجن بهره‌برداري شد

کد خبر: 383 تاریخ انتشار: 1399/05/04
نمایش: 4914
اخبار
شهردار بروجن:براي اجراي تونل نور به‌طول 40 متر و برکه باغ گل‌ها در زميني به وسعت يک‌هزار و با مساحت برکه 400 مترمربع، يک ميليارد ريال از محل اعتبارات داخلي شهرداري بروجن تأمين و هزينه شد.
شهردار بروجن گفت: همزمان با هفته ملي ازدواج بهره‌برداري از دو طرح زيباسازي در پارک ملت اين شهر آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن:مهندس ولييان تأکيد کرد: اين طرح‌ها شامل تونل نور و برکه باغ گل‌ها در پارک ملت شهر بروجن است.
وي افزود: براي اجراي تونل نور به‌طول 40 متر و برکه باغ گل‌ها در زميني به وسعت يک‌هزار و با مساحت برکه 400 مترمربع، يک ميليارد ريال از محل اعتبارات داخلي شهرداري بروجن تأمين و هزينه شد.
مهندس ولييان تصريح کرد: تونل نور پارک ملت با سازه فلزي، قابليت نورپردازي با چراغ‌هاي نئون فلاکسي، مزيت افکت‌گذاري و برنامه‌ريزي با گوشي تلفن همراه است.
شهردار بروجن بيان داشت: برکه باغ گل‌ها با بهره‌گيري از سنگ‌هاي طبيعي کوهي با قدمت زياد و با فرم نامنظم و هماهنگ با طبيعت  طراحي و اجرا شده است.
وي اضافه کرد:  در اين طرح يک آبشار در روبرو و دو چشمه در پشت برکه باغ گل‌هاي بروجن در نظر گرفته شده است.
افزوده مي‌شود، يکم تا هفتم مردادماه سال‌جاري برابر يکم ذي‌الحجه تا هفتم ذي‌الحجه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران به نام هفته ازدواج نام‌گذاري شده است.
 
 

افزودن دیدگاه