• شنبه 8 اردیبهشت 1403
تجليل از اصحاب رسانه و مطبوعات +تصاوير

آئين تجليل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بروجن با حضورمسئولين استاني و شهرستاني به ميزباني شهرداري بروجن برگزار شد.

کد خبر: 388 تاریخ انتشار: 1399/05/26
نمایش: 3933
اخبار
شهردار :خبرنگاران بازوي تواناي مديريت شهري هستند که مي توانند راهنماي مسئولين بوده و به عنوان اتاق فکر مسئولين عمل کنند و ايده ها را انتقال داده و در راستاي توسعه و عمران و آباداني شهر به مجموعه مديريت شهري کمک شاياني نمايند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن:، آئين تجليل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور مديرکل ارشاد اسلامي استان ،فرماندار شهرستان ،شهردار بروجن ،شوراي اسلامي شهر بروجن ،رئيس اداره ارشاد اسلامي شهرستان و مدير خانه مطبوعات استان سالن کنفرانس شهرداري بروجن برگزار شد.
شهردار بروجن در ابتداي اين نشست صميمانه، ، ضمن خير مقدم و تبريک روز خبرنگار، رسالت خبرنگاران را بسيار مقدس و قابل ستايش خواند و حضور خود را در جمع اصحاب رسانه شهرستان مايه مباهات دانست .
مهندس ولييان اظهار داشت ؛خبرنگاران بازوي تواناي مديريت شهري هستند که مي توانند راهنماي مسئولين بوده و به عنوان اتاق فکر مسئولين عمل کنند و ايده ها را انتقال داده و در راستاي توسعه و عمران و آباداني شهر به مجموعه مديريت شهري کمک شاياني نمايند. 
وي افزود: گاهي با وجود انتقال خواسته هاي عمومي به مسئولين ، با توجه به شرايط اقتصادي کشور، بالا رفتن هزينه ها در تمامي زمينه ها، ضابطه و امکانات، منابع مالي و انساني اجازه نمي دهد که تمامي خواسته هاي به حق مردم محقق شود.
رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن هم، ضمن تبريک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران محترم رسالتي عظيم بر دوش دارند و انشالله که در پي انتقال حق و تقاط قدرت و توانمنديها و ظرفيت هاي آشکار و پنهان شهرستان باشند و اخبار شهرستان به دور از فضاي غرض ورزي و با ديد کارشناسي به اطلاع عموم افراد برسانند.
حيدري تصريح کرد: حضور خبرگاران احترام آميز است و ما اميدواريم که با رسالتي که بر عهده خبرنگاران است ما را در انجام وظايفمان ياري کنند.
در پايان اين نشست از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه تجليل به عمل آمد.
 
 
 

افزودن دیدگاه