• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
تجليل از کارمند آزاده شهرداري بروجن+تصوير

به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به ميهن از کارمند آزاده شهرداري قدرداني شد

کد خبر: 389 تاریخ انتشار: 1399/05/27
نمایش: 4176
اخبار
شهردار : بايد آزادگان را الگو واسوه خود در تمام مراحل زندگي قرار دهيم چرا که آنان جواني و جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با صبر و مقاومت براي ميهن اسلامي و هموطنان خود جانفشاني کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن:، به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي؛ شهردار بروجن ازکارمند آزاده سرافراز شهرداري با اهداي لوح تقدير از صبر و مجاهدت آزادگان در زمان اسارت و تلاش براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت پس از بازگشت به وطن تجليل کرد.
  شهردار بروجن اظهار کرد: يکي از مسائل مهمي که نبايد با گذشت زمان کمرنگ شود، درک فداکاري ها، رشادت ها و صبر و استقامت آزادگان دوران دفاع مقدس است که ولي نعمتان ما هستند. ملت ايران هيچگاه فداکاري و حماسه افريني آزادگان ايران اسلامي در دوران هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمي‌کند و همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگي‌هاي اين اسوه‌هاي صبر و ايثار خواهند بود.
 ولييان گفت: بايد آزادگان را الگو واسوه خود در تمام مراحل زندگي قرار دهيم چرا که آنان جواني و جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با صبر و مقاومت براي ميهن اسلامي و هموطنان خود جانفشاني کرده‌اند.
 

 
 
 

افزودن دیدگاه