• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
تبريک روز آتشنشاني و خدمات ايمني

شهردار بروجن با صدور پيامي هفتم مهرماه، روزملي آتش نشاني و ايمني را به آتش نشانان خدوم و پرتلاش اين شهرداري تبريک گفت

کد خبر: 398 تاریخ انتشار: 1399/07/07
نمایش: 2628
اخبار
شهردار بروجن:ر خود لازم مي دانم، ضمن عرض تبريک هفتم مهرماه روز آتش نشاني و خدمات ايمني، به پاس تلاش هاي شايسته نيروهاي خدوم اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن از تلاش هاي شبانه روزي اين عزيزان تقدير و تشكر نموده و توفيق و سلامتي آتش نشانان گرامي را از خداوند متعال مسئلت نمايم.
 
شهردار بروجن با صدور پيامي هفتم مهرماه، روزملي آتش نشاني و ايمني را به آتش نشانان خدوم و پرتلاش اين شهرداري تبريک گفت

متن پيام به شرح زير است:
 بسمه تعالي
 هفتم مهرماه روز آتش نشاني و خدمت ايمني ، روز قدرداني از تلاش شبانه روزي آتش نشانان پر تلاش و ترويج گران فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح مي باشد و يادآور زحمات بسيار سنگين و خدمات سخت و نفس‌گير آناني است که در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگي مي کنند و اين کار جز عبادت و جهاد در راه خدا نيست و اجري بي انتها در انتظار آنان است.
 درود بر شما نيروهاي زحمتکشي که با تعهد و بهر گيري از توان خود ، ازخودگذشتگي و حضور موثر در امداد ونجات باعث ارتقاء عملکرد اداره آتش نشاني وخدمات ايمني وتقويت جايگاه اين اداره در اذهان و قلبهاي شهروندان شده ايد.
اينجانب بر خود لازم مي دانم، ضمن عرض تبريک هفتم مهرماه روز آتش نشاني و خدمات ايمني، به پاس تلاش هاي شايسته نيروهاي خدوم اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن  از تلاش هاي شبانه روزي اين عزيزان  تقدير و تشكر نموده  و توفيق و سلامتي آتش نشانان گرامي را از خداوند متعال مسئلت نمايم.
مهندس ولييان
شهردار بروجن
 

افزودن دیدگاه