• جمعه 14 اردیبهشت 1403
بروجن زيرساخت‌هاي ورزشي مطلوبي دارد

شهردار بروجن گفت:شهر بروجن زيرساخت‌هاي ورزشي مطلوب و قابل‌توجهي دارد.

کد خبر: 428 تاریخ انتشار: 1399/10/13
نمایش: 3354
اخبار
ولييان تصريح کرد: ارزيابي پروژه شهر فعال (شفا) به‌طور رسمي در بروجن آغاز شده و اميد است بتوان با پيگيري‌هاي مستمر و همکاري فدراسيون ورزش‌هاي همگاني، در راستاي رشد و روند روبه صعود امکانات ورزشي به‌ويژه ورزش همگاني در اين شهر اقدام کرد.
شهردار:بروجن زيرساخت‌هاي ورزشي مطلوبي دارد
شهردار بروجن گفت: شهر بروجن زيرساخت‌هاي ورزشي مطلوب و قابل‌توجهي دارد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي بروجن: مهندس ولييان در نشست با رييس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني تأکيد کرد: زيرساخت‌هاي ورزش همگاني بروجن به‌عنوان المپيکي‌ترين شهر ايران و جهان، براي افزايش سلامت شهروندان گام‌هاي بلندي برمي‌دارد.
وي افزود: بروجن از معدود شهرهايي در کشور است که غير از مراکز استان‌ها  به‌عنوان شهر فعال در حوزه ورزش هاي همگاني انتخاب شد.
ولييان تصريح کرد: ارزيابي پروژه شهر فعال (شفا) به‌طور رسمي در بروجن آغاز شده و اميد است بتوان با پيگيري‌هاي مستمر و همکاري فدراسيون ورزش‌هاي همگاني، در راستاي رشد و روند روبه صعود امکانات ورزشي به‌ويژه ورزش همگاني در اين شهر اقدام کرد.
رييس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني گفت: در ۴۰ سال گذشته فعاليت‌ها و اقدامات ارزشمندي در حوزه‌هاي مختلف به‌ويژه بخش ورزش انجام شده است.
افشين مولايي تصريح کرد: شهر بروجن نسبت به ۴۰ سال گذشته بسيار تفاوت کرده اما هنوز رسيدن به جايگاه مطلوب فرصت هست.
وي يادآور شد: براساس آماري که تهيه شده بيش از ۹۰ درصد از اخبار رسانه ملي که در کانال ‌هاي مختلف  پخش مي‌شود فقط ورزش حرفه‌اي و قهرماني است.
رييس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني اظهار داشت: يکي از طرح‌هايي که در پنج ماه گذشته با حضور مسئولان وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مشارکت کميته ملي المپيک، رئيس کميسيون کلان‌شهر ها آغاز به کار کرد پروژه شفا بود. و يکي از پروژه هاي که فدراسيون با همکاري وزارت ورزش ،وزارت کشور و کميته ملي المپيک داره اجرا ميکنه بحث شفا يا شهرهاي فعال ايران است.
در اين پروژه شهرداران به شکل داوطلب وارد فرايند پروژه شهر هاي فعال مي شوند با ارزيابي اوليه که توسط متخصصين فدراسيون در ابعاد مختلف انجام مي شود .چگونگي توسعه زير ساختها بررسي مي شود آمار ،مساحت آنها تجزيه و تحليل مي شود و در 5 محور شهر دوستدار دوچرخه ،شهر دوستدار پياده روي شهر دوستدار بازي و نشاط  بازي کودکانه ،شهر نشاط تناسب اندام و شهر نشاط ورزش .اين 5 محور بررسي مي شود و متناسب با نرخ توسعه اين زير ساخت ها يکي از برندهاي اين شهر ها رو دريافت مي کنند و در مراحل پاياني به عنوان شهر فعال از امتيازات اين برند استفاده مي کنند .
درپايان اين نشست از شهردار بروجن توسط فدراسيون وزشهاي همگاني تقدير شد.
 
 

افزودن دیدگاه