• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
پيام تبريک شهردار بروجن به مناسبت روز جهاني کارو کارگر

شهردار بروجن در پيامي 11 ارديبهشت روز جهاني کار و کارگر را به تلاشگران عرصه کار و خدمت تبريک گفت.

کد خبر: 478 تاریخ انتشار: 1400/02/11 09:13:39
نمایش: 1970
اخبار
شهردار بروجن:روز جهاني کار و کارگر فرصت مغتنمي براي تکريم و نکوداشت مقام رفيع کار و مجاهدت و قدرداني شايسته از خدمات صادقانه و بي دريغ کارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي است.
مهندس ولييان شهردار بروجن به مناسبت روز کارگر طي پيامي فرا رسيدن يازدهم ارديبهشت ماه روز جهاني کارگر را به فعالان اين حوزه تبريک و تهنيت گفت:
در متن اين پيام آمده:

بسمه تعالي
 پيامبر صلي الله عليه وآله :
إنَّ اللَّهَ يُحِبُّ أن يَري عَبدَهُ تَعِباً في طَلَبِ الحَلالِ
خداوند دوست دارد که بنده‌اش را در جست و جوي روزي حلال خسته ببيند.
 کار و تلاش در فرهنگ بشري به عنوان جوهره‌ اصليِ و مايه‌ قوام زندگي بشر و در فرهنگ ديني، عامل سعادت و رستگاري حيات دنيوي و اخروي و يک امر مقدس همواره مورد تکريم و احترام بوده است.
روز جهاني کار و کارگر فرصت مغتنمي براي تکريم و نکوداشت مقام رفيع کار و مجاهدت و قدرداني شايسته از خدمات صادقانه و بي دريغ کارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي است.
اينجانب  ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادي کشور ، فرا رسيدن روز جهاني کار و کارگر را به جامعه کارگري زحمتکش شهر بروجن و بويژه همکاران پرتلاشم در مجموعه مديريت شهري که با خدمات صادقانه در عرصه سلامت دوشادوش سايرکارکنان نقش موثردارند ، تبريک عرض نموده و براي اين عزيزان و خانواده هاي محترمشان آرزوي موفقيت و سربلندي از درگاه خداوند متعال دارم.
   مهندس ولييان 
  شهردار بروجن
 
 

افزودن دیدگاه