• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي

شهردار بروجن در پيامي ۲۷ ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي ها را تبريک گفت

کد خبر: 481 تاریخ انتشار: 1400/02/27 10:25:48
نمایش: 2111
اخبار
روابط‌عمومي هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطير و بي‌بديلي را در امر تحکيم و توسعه ارتباط ميان نهادها و سرمايه‌هاي اجتماعي ايفاگر بوده و خواهند بود.
شهردار بروجن در پيامي ۲۷ ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي ها را تبريک گفت
  در متن اين پيام آمده است:
بسمه تعالي
روابط عمومي و ارتباطات به مثابه بازوي فکري سازمان ها، نقشي حياتي و بي بديل در اجراي راهبردها و پيشبرد اهداف و برنامه هاي کلان دارد و با اطلاع يابي و اطلاع رساني از مجراي رسانه،  ارتباط دوسويه سازمان ها را با افکار عمومي و مخاطبان خاص و عام برقرار مي کند و تعالي مي بخشد.
نام‌گذاري اين روز خجسته به عنوان روز ارتباطات و روابط‌عمومي، خود مبين اهميت و جايگاه ارزنده روابط‌عمومي‌ در عرصه آگاهي‌بخشي دوسويه به ارکان تصميم‌گير دستگاه‌ها و افکار عمومي است.
بدون ترديد، روابط‌عمومي هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطير و بي‌بديلي را در امر تحکيم و توسعه ارتباط ميان نهادها و سرمايه‌هاي اجتماعي ايفاگر بوده و خواهند بود.
اينجانب، فرارسيدن اين روز فرخنده را به تمامي تلاش‌گران سختکوش‌ صنعت روابط‌عمومي و رسانه بخصوص به مديران و کارشناسان روابط عمومي در مجموعه مديريت شهري ، تبريک و تهينت عرض نموده و براي فعالين ارجمند اين عرصه در راستاي ايفاي وظايف و رسالت ذاتي‌شان، توفيق روز افزون را از درگاه خداوند تبارک خواستارم.
27ارديبهشت 1400
مهندس ولييان
شهردار بروجن
 

افزودن دیدگاه