• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
جشن ميلاد باسعادت کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر درمحل پارک ملت بروجن

همکاري شهرداري بروجن در برگزاري جشن ميلاد با سعادت کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختردر محل پارک ملت

کد خبر: 50 تاریخ انتشار: 1397/04/25 10:38:45
نمایش: 5449
اخبار
جشن ميلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر با محوريت حوزه بسيج خواهران و همکاري شهرداري بروجن در محل پارک ملت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن: شهردار بروجن در حاشيه جشن  ضمن  تبريک ميلاد با سعادت کريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختراظهار داشت: هرچه تربيت دختران امروز بر اساس الگوي اسلامي و نشات گرفته از سيره معصومين باشد در آينده خانواده و جامعه اي سالم تر خواهيم داشت . توجه به ارزش هاي دختران از ديدگاه اسلامي، تبيين مقام و منزلت دختران به عنوان همسران و مادران فردا، آگاه سازي موانع و چالش هاي پيش روي دختران، ترويج فرهنگ عفاف و حجاب بين دختران  را مهم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: انتظار مي‌رود دختران و بانوان جوان ما با الگو قرار دادن سيره زندگي بزرگواراني چون حضرت فاطمه معصومه(س)، مسير کمال را در پيش گرفته و بيش از پيش مايه عزت جامعه اسلامي شوند.
.شايان ذکر است  جشن ميلاد حضرت معصومه (س) با محوريت حوزه بسيج فاطمه الزهرا و سپاه ناحيه وهمکاري شهرداري بروجن با هدف تکريم شخصيت والاي آن بانوي بزرگوار و معرفي الگوي مناسب به دختران و تبيين سيره و روش زندگي اهل بيت (ع) و ائمه اطهار (ع) برگزار شد.
 
 
 

افزودن دیدگاه