• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
پيام تبريک شهردار بروجن به مناسبت روز خبرنگار

شهردار بروجن با صدور پيامي فرارسيدن روز خبرنگار را به تلاش‌گران عرصه فرهنگ و رسانه تبريک گفت

کد خبر: 71 تاریخ انتشار: 1397/05/16
نمایش: 5140
اخبار
شهردار بروجن ضمن گراميداشت 17 مرداد روز خبرنگار را به تمام تلاشگران عرصه فرهنگ و رسانه کشور خصوصاَفعالان اين عرصه در شهرستان بروجن تبريک گفت .
به گزارش روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي شهر بروجن، عليرضا صادقي  با صدور پيامي فرا رسيدن 17 مردادماه روز خبرنگار را به تمام تلاش‌گران عرصه فرهنگ و رسانه کشور خصوصاً فعالان اين عرصه در شهرستان بروجن تبريک گفت.
متن پيام شهرداربروجن  به اين شرح است:
روز خبرنگار،روز پاسداشت انديشه هاي والايي است كه متعهدانه در راه اعتلاي فرهنگ ايراني – اسلامي مي كوشند و قلم را چون سلاحي در سنگر آگاه سازي جامعه در برابر شبيخون امواج پرحجم رسانه هاي دشمن ،بكار مي گيرند و با پرتوافشاني شعور و دانايي ،تيرگي هاي تحريف فرهنگي و مسخ ارزش هاي انساني را مي زدايند.
17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمي که  به درستي به عنوان روز خبرنگار نام گذاري گرديده بهانه اي است براي تجليل از تلاش گران عرصه فرهنگ و رسانه ايران اسلامي، که با ارائه مطالب و انعکاس حقايق کارشناسانه در تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ياري گر مسئولان هستند.
اينجانب به نمايندگي از خادمان مردم در مجموعه مديريت شهري بروجن، ضمن تبريک اين روز به تمام خدمت‌گذاران در راستاي آگاهي‌بخشي به جامعه، از فعالان اين عرصه تقدير کرده و از خداوند متعال توفيق روزافزون براي اين عزيزان خواستارم.
 
 

افزودن دیدگاه