• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
تجليل از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان بروجن

تجليل از خبرنگاران شهرستان بروجن با حضور شهردار و اعضا شوراي اسلامي شهر بروجن انجام گرفت

کد خبر: 74 تاریخ انتشار: 1397/05/21
نمایش: 5375
اخبار
به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار آيين تقدير و تجليل از خبرنگاران و فعالان مطبوعاتي و رسانه اي شهرستان بروجن توسط شهردار و شوراي اسلامي شهر بروجن در محل سالن کنفرانس شهرداري بروجن انجام گرفت
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن ,برنامه تجليل از اصحاب رسانه باحضور شهردار واعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن در محل سالن کنفرانس شهرداري برگزار گرديد. در اين برنامه رئيس شوراي اسلامي بروجن ضمن تبريک و خيرمقدم به اصحاب رسانه  عنوان کرد فضاي کنوني فضاي حقيقي است و دوستان رسانه مجدانه تلاش مي کنند که نتايج خوبي از اين فضا منتج شود باتوجه به وضعيت خاصي که در حال حاضر جامعه ما دارد. همکاري بيشتر ارگانها ,نهادها, سازمانها و جريانات وابسته را مي طلبد تا دولت بتواند راهگشاي مسائل و مشکلات فعلي  مملکت و مخصوصا شهرستان بروجن باشد.واز تلاش تمام اصحاب رسانه وهمکاري با شهرداري و شوراي اسلامي شهر تقدير نمودند.
 
شهردار بروجن  ضمن تبريک روز خبرنگار ,اصحاب رسانه را پل ارتباطي و هماهنگي و اطلاع رساني بين مردم و مسئولين دانست و از آنها سپاسگذاري نمود.صادقي از وضعيتي که شهرداريها از دو سال گذشته تاکنون پيدا کرده صحبت کرد و آن را بي سابقه دانست صادقي مشکلات شهرداري را عنوان کرد از ارزش افزوده اي که شهرستاني بوده و الان استاني شده آن هم با مبلغ ناچيز.از حذف اعتبارات سازمان شهرداريها  ,کاهش اعتبارات بند (و) که کمک به زير ساختهاي شهري بود ,حذف کمک هزينه خريد ماشين آلات در طي دوسال و....
صادقي افزود شهرداري تنها نهادي است که اگر ريالي به آن داده شود مدير دستگاه سعي ميکند با افزون نمودن ريالي ديگر خدمات رساني را انجام دهد. در پايان از همکاري و تعامل اصحاب رسانه در اطلاع رساني اخبار شهرداري و انعکاس آن تشکر نمود.
 کريمي مديرمسئول هفته نامه هم انديشان,ياد از خبرنگار از نظر ما بزرگداشت و پاسداشت خبر است و پاسداشت اطلاع رساني و ارج گذاشتن در خصوص مطالبه گري اصحاب رسانه است.و جايگاه رفيع اصحاب رسانه در بدنه اجتماع جامعه است.سلام بر آزادي وقلم آن قلمي و ان رسانه اي که بتواند غمخوار مردم باشد کنار مردم و مسئولين تا بتوانيم صداي شهر دار و شوراي اسلامي و مردم را به گوش مسئولين برساند.ديدگاه مانسبت به رسانه اينگونه است که همه رسانه ها رسالت و وظيفه دارند صداي مردم و مسئولين را به هم انعکاس دهند و پل ارتباطي باشند بين مردم و مسئولين.
فياضي مديرمسئول هفته نامه نورسته بام,تعامل و مشارکت بين مردم را عنوان کرد و از عدم آگاهي و بي اطلاعي بعضي افراد که بعضاًتعرضات را به دنبال دارد.همگرايي شهرداري و شوراي اسلامي با مردم مي تواند در حل و مرتفع نمودن مشکلات مردم تاثير بسزايي داشته باشد..
مدير مسئول هفته نامه ارمغان ,پيگيري  وضعيت حقوق و دستمزد پرسنل شهرداري,با توجه به وضعيت آب پيگيري حقوق مردم از صنايع مستقر در نزديک بروجن و خصوصا در زمينه پساب مورد استفاده شهرداري ها و خصوصا شهرداري بروجن با تاکيد بر اينکه رسانه ها درکنار نهادهاي که در جهت خدمت به مردم تلاش مي کنند خواهند ايستاد.
در پايان با اهداءلوح تقدير از اصحاب رسانه تجليل شد.
 
 

افزودن دیدگاه