• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن

چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن به رياست فرماندار شهرستان برگزار شد

کد خبر: 77 تاریخ انتشار: 1397/05/23
نمایش: 6093
اخبار
رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن در جلسه شوراي اداري به بيان مشکلات اصلي مردم شهرستان پرداختند و خواستار رفع آنها شدند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن:چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن با رياست فرماندار شهرستان برگزارگرديد در ابتدا دکتر خسروي امام جمعه شهر گندمان ضمن تبريک سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه (س) به اهميت ازدواج و ازدواج آسان براي جوانها اشاره نمود .خسروي در ادامه گفت اکنون که 4 دهه از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي مي گذرد و اکنون اواخر دهه چهارم هستيم به اميد خدا و به کوري چشم دشمنان جشن چهل سالگي انقلاب اسلامي را خواهيم گرفت.
فرماندار شهرستان بروجن درجلسه شوراي اداري خطاب به همه مسئولين اعلام نمود:ما بايد شکر گزار مسئوليت هاي که به ما واگذار شده باشيم ,ما در قبال مردم مسئول هستيم و بايد با تمام توان و تلاش خود سعي در حل مشکلات مردم باشيم مامسئول شرف, حيثيت, ارامش ,تنوع و..مردم هستيم و تحت هيچ شرايطي نمي توانيم زير بار مسئوليت شانه خالي کنيم ايشان عدم هماهنگي بين برخي ادارات را باعث حل نشدن مشکلات عنوان نمود و اخوت و انسجام و از خود گذشتگي راسفارش کرد مسئولين ما در ارتباط گيري با مردم بايد سرآمد باشند .ايشان تاکيد برحضور در کليه مراسمات شهرستان را داشتند. سرکشي ازخانواه هاي جانبازان,شهداء ,بهزيستي, کميته امداد را توصيه نمودند.
ملکي ,از مسئولين خواستند از ظرفيت هاي شوراهاي اسلامي  شهر و روستا به خوبي در حل مسائل و مشکلات مردم استفاده نمايند چرا که آنها منتخبين مردم هستند.
مسعود ملکي افزود,مسئولين بايد بودجه اختصاص يافته به دستگاه را با تمام توان و کوشش اخذ کنندودر اخذ بودجه هيچ کوتاهي قابل توجيه نيست
رئيس اطلاعات شهرستان بروجن عنوان نمود:با شروع پيروزي انقلاب و بعد از انقلاب دشمنان توطئه هاي زيادي جهت براندازي نظام به راه انداختن که  ناکام ماندندو اکنون وارد فازهاي جديد جهت توطئه بر عليه نظام  شدند داودآبادي اشاره به فتنه 88 نمود و گفت در فتنه 88 دشمنان مردم را نسبت به سقوط نظام اميدوار کرد محاسبات آنها بعد از فتنه 88 تغيير کرد و به آروزي خام و ناپخته خود اميدوارشدند که بتوانند نظام را به زانو درآورند و نظام را تغيير دهند که باز هم ناکام ماندند.داوود آبادي اضافه کرد:اتحاد بسيار شوم و مخرب و خطرناک بين آمريکا ,اسرائيل و عربستان براي براندازي نظام که بعد از انقلاب اين اتحاد سابقه نداشته و هدف بزرگ آنهايي براندازي جمهوري اسلامي ايران است و بستر آنها هم فضاي مجازي است.
 داوود آبادي در ادامه به مشکلات اصلي تاثير گذاري در فضاي مجازي اشاره نمودندو توليدات محتوايي آنها را نام بردند ,در پايان راه کارهايي  لازم را ارائه نمودند.

رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن: مشکل اصلي مردم شهرستان را کمبود آب شرب عنوان نمودند که مدتها در سطح شهرستان کوچکترين حرکتي در جهت تامين آب شرب انجام نگرفته در صورتيکه از جمله موارد صورتجلسه شده يک سال گذشته بوده است که رها شده است و در خواست پيگيري و حل مشکل آن را داشتند.
ابوالقاسم منصوري افزود: کمبود برنامه هاي فرهنگي جهت تامين اوقات فراغت جوانان ,پيگيري پساب فضاي سبز ,روشنايي جاده صادقيه ,جمع آوري کاميونها در سطح شهر,تحويل شهرک الهيه که بزودي انجام مي گيرد و رفع مشکلات اين شهرک ,محل تجمع کارگران ساختماني  ,پيگيري رفع تامين روشنايي معابرشهرستان ونظارت دقيق تر بر بازار و.... 
 
 

افزودن دیدگاه