• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
همکاري گسترده شهرداري بروجن در برگزاري يازدهمين جشنواره موسيقي زاگرس نشين

آيين اختتاميه يازدهمين جشنواره موسيقي محلي مناطق زاگرس نشين کشور در بروجن برگزار شد.

کد خبر: 94 تاریخ انتشار: 1397/06/14
نمایش: 6286
اخبار
يازدهمين جشنواره موسيقي زاگرس نشين با اجراي 30اثر در بخش تکنوازي و 12 اثر در بخش گروه نوازي بخش مسابقه ي جشنواره را به پايان رساندند.

به گزارش روابط عمومي شهرداري و شواري اسلامي شهر بروجن: ، آيين اختتاميه يازدهمين جشنواره موسيقي محلي مناطق زاگرس نشين کشور با حضور علي اصغر کارانديش معاون توسعه مديريت و منابع وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از مسئولان استاني و محلي و معرفي برگزيدگان، در بروجن برگزار شد.

در بخش سازهاي بادي، مهدي بهرامي از چهارمحال و بختياري و علي اصغر براتي از اصفهان مشترکاً رتبه اول، علي رياضي از بوشهر و محمد رشيدي از فارس رتبه هاي دوم و سوم را از آن خود کردند

در بخش سازهاي مضرابي جلال ياري از کرمانشاه مورد تقدير قرار گرفت.

هيئت داوران در بخش سازهاي کششي رتبه اول را به هيچ کدام از شرکت کنندگان اختصاص ندادند و حسن پنهاني از لرستان و محمد اطهري مشترکاً مقام هاي دوم را کسب کردند.

در بخش سازهاي کوبه اي محمد مرادي از کردستان برگزيده شد.

همچنين در بخش مقام خواني، ابوالفتح رحيمي دورکي و حميد فرجي از چهارمحال و بختياري به عنوان برگزيده معرفي شدند.

در بخش گروه نوازي نيز رتبه اول و تنديس جشنواره به صورت مشترک به گروه «ميرملاس» به سرپرستي امين آزادي فر از لرستان و گروه «حيرمان» به سرپرستي بابک جهانبين از چهارمحال و بختياري تعلق گرفت.

گروه «روچيار» به سرپرستي سعيد صفري از کرمانشاه و گروه «ارغنون» به سرپرستي يدالله پروا از کردستان هم مشترکاً رتبه دوم و گروه «گلاريس» به سرپرستي الهام يزداني پور و گروه «شاهو دالاهو» به سرپرستي فرخ يادگاري از کرمانشاه رتبه سوم اين بخش را از آن خود کردند.

گفتني است؛ ۴۲ اثر از هنرمندان رشته موسيقي از آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اصفهان، ايلام، بوشهر، چهارمحال و بختياري، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگيلويه و بوير احمد، لرستان، هرمزگان و همدان در اين جشنواره به مدت دو روز با يکديگر رقابت کردند..

 

افزودن دیدگاه