• دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
زنگ مهر و مقاومت در مدارس بروجن

زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصيلي جديد در مدارس بروجن نواخته شد

کد خبر: 97 تاریخ انتشار: 1397/07/01
نمایش: 7012
اخبار
شهردار بروجن دانش آموزان را سرمايه هاي ايران اسلامي دانست و از آينده سازان ميهن اسلامي خواست که در فلسفه عاشورا بيشتر تفکر کنند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: آئين بازگشايي مدارس در سال تحصيلي 98-۹۷  با حضور فرماندار شهرستان بروجن,رئيس شوراي اسلامي ,شهردار, فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ,فرمانده سپاه ناحيه ,رئيس آموزش و پرورش شهرستان و جمعي از مسئولين صبح امروز در دبيرستان مجتهده امين همزمان با مدارس سراسر کشور برگزار  شد.
. شهردار بروجن در نخستين روز از فصل تعليم و تربيت با حضور در دبيرستان شبانه روزي طلعت  زماني و  با گراميداشت ماه مهر و مهرباني، زنگ مقاومت و مهر حسيني را درمدرسه به صدا درآورد
عليرضا صادقي  شهردار بروجن  با حضور در اين مدارس و نواختن زنگ سال تحصيلي 97 براي دانش آموزان به عنوان سرمايه‌هاي ايران اسلامي، سالي پر بار و سرشار از موفقيت و بهروزي آرزو کرد و فرا رسيدن ماه مهر و مودت و آغاز هفته دفاع‌مقدس را که با ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) مقارن شده است قابل توجه دانست.
وي از آينده سازان ميهن اسلامي خواست که در فلسفه قيام عاشورا بيشتر تفکر کنند و  حکايت افتخار آفريني رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان برترين دانش آموختگان مکتب عاشورا بخوانند تا از سطر سطر آن، درس رشادت و آزادگي فراگيرند.
 
 

افزودن دیدگاه