• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
جشن بزرگ وصال +تصاوير

جشن بزرگ وصال به مناسبت هفته ازدواج وبا هدف ترويج ازدواج آسان در بروجن برگزار شد.

کد خبر: 100664 تاریخ انتشار: 1401/04/15
نمایش: 1244
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن :جشن وصال به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علي (ع) و حضرت فاطمه (س)  ، به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن ،سازمان هاي مردم نهاد جوانان بروجن و با همکاري شهرداري و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجن  با حضور فرماندار ،شوراي اسلامي بروجن،معاون شهردار  ،مسئولين شهرستاني و حضور پرشور مردم و با اجراي برنامه هاي شاد و متنوع ،عقد زوج جوان ،مسابقه و... در سالن فرهنگسراي بروجن برگزار شد.
 سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن  به عنوان سخنران جشن وصال گفت: فرهنگ ازدواج آسان در جامعه بايد رشد و توسعه پيدا کند و خانواده ها با کم کردن توقعات زمينه توسعه امر ازدواج جوانان را فراهم کنند.
فتاح کرمي با مهم دانستن موضوع ازدواج در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه اظهار داشت: سازمان هاي مردم نهاد به عنوان بازوي توانمند دولت در حل و فصل مسائل اجرايي مي‌توانند در موضوع ترويج ازدواج آسان نقش بسزايي داشته باشند.
وي خواستار ساماندهي و منسجم شدن فعاليت‌ها و اقدامات در حوزه ازدواج شد و افزود: با همکاري سازمان‌هاي مردم نهاد، مرکز خدمات رساني در امر ازدواج آسان در شهرستان بروجن راه اندازي مي‌شود.
گفتني است از جمله برنامه هاي متنوع  اين جشن اجراي موسيقي محلي ،اجراي طنز ،تجليل و تقدير از خيرين در امر زدواج ؛تجليل از 10 زوج برترشهرستان بروجن در حوزه ورزش ،فعال فرهنگي و... بود .
 
 

افزودن دیدگاه