• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
بازديد معاون اقتصادي و هماهنگي سازمان برنامه و بودجه کشور از پل روگذر 20بهمن

تقاطع غير هم‌سطح پل روگذر 20 بهمن بروجن ۳۵ درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

کد خبر: 10503 تاریخ انتشار: 1400/05/02
نمایش: 3048
اخبار
شهردار بروجن:جراي اين طرح مسير دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر (عج) بروجن را براي شهروندان شهرستان‌هاي بروجن، لردگان، خانميرزا و ساير مراجعان از نقاط مختلف چهارمحال و بختياري و استان‌هاي ديگر به اين بيمارستان را آسان و ايمن مي‌کند.
شهردار بروجن با اشاره به روند اجرايي طرحهاي عمراني مديريت شهري گفت:تقاطع پل روگذر 20بهمن  بروجن ۳۵ درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: مهندس ولييان  در حاشيه بازديد معاون امور اقتصادي و هماهنگي سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح تقاطع غيرهم‌سطح مسير دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر (عج) بروجن گفت: براي اجراي اين طرح 320ميليارد ريال در نظر گرفته شده است که  از اين مبلغ حدود ۱۳۰ ميليارد ريال براي عرشه و 190 ميليارد ريال به احداث رمپ و لوپ اختصاص دارد و در صورت تامين اعتبار تاآذرماه تکميل و بهره‌برداري مي‌شود.
ولييان تصريح کرد: اجراي اين طرح مسير دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر (عج) بروجن را براي شهروندان شهرستان‌هاي بروجن، لردگان، خانميرزا و ساير مراجعان از نقاط مختلف چهارمحال و بختياري و استان‌هاي ديگر به اين بيمارستان را آسان و ايمن مي‌کند.
وي يادآور شد: اين طرح از نظر وسعت و اعتبار يکي از مهم‌ترين و بزرگ‌ترين پروژه‌هاي چهارمحال و بختياري به‌شمار مي‌رود
 

افزودن دیدگاه