• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
بهره برداري از اولين گود فرهنگي ورزشي پورياي ولي در بروجن + تصاوير

همزمان با عيد سعيد غدير خم اولين گود روباز فرهنگي ورزشي استان در بروجن به بهره برداري رسيد.

کد خبر: 10504 تاریخ انتشار: 1400/05/09
نمایش: 3072
اخبار
شهردار بروجن: يکي از مراکزي که مي تواند به نشاط اجتماعي و روح و جسم جامعه کمک کند، ورزش هاي پهلواني و زورخانه اي است.
همزمان با عيد سعيد غدير خم اولين گود روباز فرهنگي ورزشي استان در بروجن به بهره برداري رسيد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن:آئين بهره برداري از اولين گود روباز فرهنگي ورزشي پورياي ولي بروجن با حضور شهردار ،شوراي اسلامي شهر ،شوراي اسلامي منتخب دوره ششم ،رئيس هيات هاي پهلواني و زورخانه اي استان،جمعي از مسئولين شهرستان ،ورزشکاران و پهلوانان زورخانه اي،معتمدين و خيرين با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در محل پارک ملت برگزار شد.
شهردار بروجن در آئين بهره برداري از گود پهلواني ضمن خيرمقدم و تشکر از همکاري هيات پهلواني و زورخانه اي شهرستان بروجن اظهار داشت : يکي از مراکزي که مي تواند به نشاط اجتماعي و روح و جسم جامعه کمک کند، ورزش هاي پهلواني و زورخانه اي است و  بهره برداري از اين گود  مي تواند در نشاط اجتماعي وسلامت جامعه تاثير بسزايي داشته باشدو اگر ما بتوانيم جسم و روح خود را توام در جامعه و ورزش ارتقا دهيم جامعه سالم تري خواهيم داشت و آسيب هاي اجتماعي کمتر به سراغ خانواده ها و جوانان خواهد آمد.
مهندس ولييان تصريح کرد ،اين گود پهلواني پورياي ولي با رويکرد فرهنگي ورزشي ه مساحت 121 متر مربع ،نخستين گود روباز در چهارمحال و بختياري بوده که براي تکميل و بهره برداري از آن يک ميليارد ريال هزينه شده است. که علاوه بر اجراي برنامه هاي پهلواني و زورخانه اي ساير برنامه هاي فر هنگي ورزشي از جمله اجراي نمايش ،موسيقي و..  نيز مي توانند از اين گود روباز استفاده نمايند.
 
 

افزودن دیدگاه