• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
نشست ايمن سازي هيات هاي مذهبي+تصاوير

نشست ايمن سازي حسينيه ها،تکايا و هيات هاي مذهبي باتاکيد بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي به رياست شهردار بروجن برگزار شد.

کد خبر: 10510 تاریخ انتشار: 1400/05/24
نمایش: 2495
اخبار
شهردار بروجن: اصل بر برگزاري مراسم عزاداري ماه محرم در فضاي باز، رعايت پروتکلهاي بهداشتي اعم از فاصله اجتماعي ، استفاده از ماسک و عدم پذيرايي ، کوتاه بودن مدت آئين ها ، حضور تعدد کم جمعيت با فضاي مناسب در دستور کار قرار گيرد و تبرکات هم ميتواند به صورت بسته بندي انجام شود.
نشست ايمن سازي حسينيه ها،تکايا و هيات هاي مذهبي باتاکيد بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي به رياست شهردار بروجن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن:نشست  هم انديشي و ايمن سازي حسينيه ها ،تکايا و هيات هاي مذهبي با حضور امام جمعه شهرستان ،شوراي اسلامي شهر ،نيروي انتظامي ،مسئولين هيات هاي مذهبي هيات امنا مساجد ،رئيس و کارشناسان اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن در محل سالن جلسات  به رياست شهردار بروجن با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد.
شهردار بروجن در ابتدا ضمن خيرمقدم و عرض تسليت ايام حزن و اندوه محرم و تقدير از خيرين حاضر در جلسه با تاکيد بر اينکه سلامت مردم بسيار ضروري است، اظهار داشت ، رعايت دستورالعمل‌ها و شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي در برپايي برنامه‌هاي عزاداري همواره محور کار باشد.
مهندس ولييان  خاطر نشان کرد با عنايت به عشقي که در قلوب ما نسبت به امام حسين (ع)وجود دارد، لذا اصل بر برگزاري مراسم عزاداري ماه محرم در فضاي باز، رعايت پروتکلهاي بهداشتي اعم از فاصله اجتماعي ، استفاده از ماسک و عدم پذيرايي  ، کوتاه بودن مدت آئين ها ، حضور تعدد کم جمعيت با فضاي مناسب در دستور کار قرار گيرد و تبرکات هم ميتواند به صورت بسته بندي انجام شود.
 امام جمعه شهرستان بروجن در اين نشست با تاکيد بر بيانات رهبر انقلاب بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي در انجام مراسمات گفت :ما نياز داريم به مجالس امام حسين (ع) ،حيات و زنده بودن ما و حتي نشاط ما در اين مرا سمات معنوي است .و اين توفيق بزرگي است خدمت کردن به عزاداران امام حسين (ع) که شامل حال شما مسئولين هيات هاي مذهبي شده است لذا همه عزيزان تلاش کنند که مجالس حسيني موجب شيوع بيماري و مايه طعنه مخالفان و دشمنان نشود.

در ادامه  توسط کارشناس آتش نشاني و خدمات ايمني  نحوه نصب و استفاده از کپسول آتش نشاني در حسينيه ها و تکايا به مسئولين هيات هاي مذهبي آموزش داده شد و در پايان  با اهداء بسته فرهنگي و کپسول آتشنشاني از هيات هاي مذهبي تقدير شد.
 
 
 

افزودن دیدگاه