• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
افتتاح بزرگترين مجتمع سرپوشيده تفريحي و سرگرمي استان در بروجن

شهردار بروجن از افتتاح و بهره برداري بزرگترين مجتمع سرپوشيده تفريحي و سرگرمي استان در بروجن همزمان با هفته دولت خبر داد.

کد خبر: 10524 تاریخ انتشار: 1400/06/08
نمایش: 13910
اخبار
شهردار بروجن: مجتمع سرپوشيده تفريحي سرگرمي سعيدي بروجن به صورت سرمايه گذاري مشترک (BOT) توسط شهرداري بروجن و سرمايه گذار بخش خصوصي در زميني به مساحت 5000متر مربع و زير بناي بالغ بر 2600متر مربع به عنوان بزرگترين شهربازي سرپوشيده استان مي باشد.
شهردار بروجن از افتتاح و بهره‌برداري بزرگترين مجتمع سرپوشيده تفريحي و سرگرمي استان در بروجن همزمان با هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن :آئين افتتاحيه و بهره برداري از بزرگترين مجتمع سرپوشيده تفريحي سرگرمي سعيدي بروجن همزمان با دومين روز از هفته دولت و با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار ،فرماندار،شهردار ،شوراي اسلامي شهر ،مسئولين استاني و شهرستاني در محل مجتمع سرپوشيده  تفريحي و سرگرمي سعيدي برگزار شد .
شهردار بروجن در اين آئين ضمن قدر داني از زحمات سرمايه گذار بخش خصوصي اظهار نمود،مجتمع سرپوشيده تفريحي سرگرمي به صورت  سرمايه گذاري مشترک (BOT) توسط شهرداري بروجن و سرمايه گذار بخش خصوصي در زميني به مساحت 5000متر مربع و زير بناي بالغ بر 2600متر مربع به عنوان بزرگترين شهربازي سرپوشيده استان  که با اعتباري بالغ بر 365 ميليارد ريال که از اين مبلغ150ميليارد ريال توسط بخش خصوصي و 215 ميليارد ريال آورده شهرداري شامل زمين و مجوز صدور پروانه مي باشد.تاسيس و به بهره برداري رسيد
 
 
 
 

افزودن دیدگاه