• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ديدار مجموعه مديريت شهري بروجن با دو برگزيده کنکور سراسري

شهردار بروجن به همراه اعضاي شوراي اسلامي شهر و سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن روز پنجشنبه از رتبه‌هاي برتر کنکور در اين شهرستان قدرداني کردند.

کد خبر: 110672 تاریخ انتشار: 1401/05/15 11:00:42
نمایش: 828
اخبار
به  گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن ،  شهردار بروجن به همراه اعضاي شوراي اسلامي شهر و سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن روز پنجشنبه از رتبه‌هاي برتر کنکور در اين شهرستان قدرداني کردند.
 در اين ديدار مسئولان مديريت شهري و آموزش و پرورش شهرستان بروجن با حضور در منزل سبا رضايي دارنده رتبه ۳ کنکور تجربي و ليلا حجتي دارنده رتبه ۱۳ کنکورانساني از آن‌ها قدرداني و بابت افتخارآفريني براي چهارمحال و بختياري و اين شهرستان تشکر کردند.
 شهردار بروجن در حاشيه اين ديدار گفت: کسب رتبه سه کنکور تجربي براي نخستين بار در اين شهرستان و چهارمحال و بختياري افتخار بزرگي به‌شمار مي‌رود.
 حمزه‌علي ولييان تأکيد کرد: خانواده‌هاي اين دانش‌آموزان در کسب اين موفقيت‌ها اثرگذاري و نقش‌آفريني مطلوبي داشته‌اند
 وي افزود: اين موفقيت و افتخار ارزشمند را به دانش‌آموزان و خانواده آنان، فرهنگيان و شهروندان تبريک مي‌گويم.
 رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن نيز گفت: کسب رتبه برتر کنکور از سوي اين دو دانش‌آموز باعث افتخار و سربلندي است.
سعيد کرديان تصريح کرد: تلاش‌هاي شبانه‌روزي و‌ بي‌وقفه اين دانش‌آموزان در کسب رتبه‌هاي برتر کنکور امسال ستودني و قابل قدرداني است.
وي يادآور شد: اميد است دانش‌آموزان برتر کنکور امسال در بروجن با انتقال تجربه‌هاي موفق خود به ساير دانش‌آموزان زمينه موفقيت آنان در سال‌هاي آينده را فراهم کنند.
 
 
 

افزودن دیدگاه