• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
تصويب طرح جامع شهر بروجن

نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي از تصويب طرح جامع شهر بروجن در شوراي عالي شهرسازي و معماري کشور خبر داد.

کد خبر: 120682 تاریخ انتشار: 1401/05/30
نمایش: 891
اخبار
شهردار بروجن:با تصويب طرح جامع شهر بروجن، علاوه بر بروزرساني ضوابط شهري و الحاق برخي از زمين‌ها به محدوده شهري، زمينه توسعه فضاهاي شهري و تامين آسايش و رفاه بيشتر شهروندان فراهم مي‌شود.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: طرح جامع شهر بروجن  به تصويب رسيد..
 به گزارش روابط‌ عمومي شهرداري بروجن: حجت‌الاسلام اميرقلي جعفري  با اعلام اين خبر تاکيد کرد: اين طرح در چارچوب ضوابط و مقررات شهرسازي و با لحاظ شيوه‌هاي نوين ساختماني تهيه و در شوراي‌عالي شهرسازي و معماري کشور تصويب شده است.
وي افزود: اين طرح براساس مقررات مربوط به طرح جامع شهر بروجن شامل منطقه‌بندي، نحوه استفاده از زمين‌ها، تعيين مناطق صنعتي و بازرگاني، خدماتي، مسکوني، تأسيسات عمومي و فضاي سبز بررسي تصويب شد.
شهردار بروجن نيز گفت: آخرين بازنگري طرح جامع اين شهر مربوط به سال ۱۳۸۲ بوده است.
حمزه‌علي وليان به بازنگري هر ۱۰ سال يک‌بار طرح‌هاي جامع و تفصيلي در کشور اشاره و تصريح کرد: اين مهم تا ‌پيش از اين به‌علت برخي تعلل‌ها و پيگيري نکردن‌ها از سوي دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط بي‌نتيجه بوده است.
وي يادآور شد: با تصويب طرح جامع شهر بروجن، علاوه بر بروزرساني ضوابط شهري و الحاق برخي از زمين‌ها به محدوده شهري، زمينه توسعه فضاهاي شهري و تامين آسايش و رفاه بيشتر شهروندان فراهم مي‌شود.
 
 

افزودن دیدگاه