• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
کسب ۲ نشان برتر شهر فعال توسط شهرداري بروجن

شهردار بروجن از اختصاص دو نشان شهر فعال ايران به اين شهرداري خبر داد.

کد خبر: 120691 تاریخ انتشار: 1401/06/05
نمایش: 1200
اخبار
شهردار بروجن شهرداري بروجن در دو حوزه دوستدار پياده‌روي و دوچرخه‌سواري موفق به کسب نشان برنز شهر فعال ايران در بين ۹ شهر نامزد از مجموع يک‌هزار و ۵۱۸ شهر کشور شد

به گزارش روابط ‌عمومي شهرداري بروجن:
حمزه‌علي ولييان همزمان با هفته دولت  با اعلام اين خبرتأکيد کرد: در مراسم تقدير از شهرداران طرح ملي «شهر فعال» در سالن فارسي آکادمي ملي المپيک، نشان ملي برنز شهر دوستدار ورزش و نشان ملي برنز شهر دوستدار پياده روي به بروجن تعلق گرفت.
 وي افزود: بروجن به‌عنوان يکي از شهرهاي پيشرو در راستاي تحقق پروژه‌هاي ملي شفا (شهرهاي فعال ايران) شناخته شد.
 ولييان تصريح کرد: شهرداري بروجن  در دو حوزه دوستدار پياده‌روي و دوچرخه‌سواري موفق به کسب نشان برنز شهر فعال ايران در بين ۹ شهر نامزد از مجموع يک‌هزار و ۵۱۸ شهر کشور شد.
در پايان مراسم از شهردار  و  شوراي شهر بروجن تقدير شد.
در دومين مجمع شوراي سياست‌گذاري شهرهاي فعال ايران که با حضور معاون فرهنگي و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان، رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهري و روستايي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور و جمعي از شهرداران کلان‌شهرهاي ايران در هتل پارسيان آزادي برگزار شد، شهر بروجن مفتخر به دريافت نشان ملي شهر فعال توسط شهردار بروجن شده است.
فدراسيون ورزش‌هاي همگاني به عنوان متولي همگاني شدن ورزش در کشور نسبت به طراحي و اجراي طرح ملي شفا (شهرهاي فعال ايران) با هدف شناسايي، اعتباربخشي و معرفي شهرهاي پيشرو، موفق و الگو در زمينه ورزش و فعاليت بدني کرده است تا امکان معرفي فعال‌ترين شهرها را فراهم کند.

 
 

افزودن دیدگاه