• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
جاده چهارحطه بروجن -لردگان -خوزستان در انتظار تزريق اعتبار

اتمام جاده چهارخطه بروجن - لردگان - خوزستان با مشکل اعتبار روبه‌رو است

کد خبر: 120696 تاریخ انتشار: 1401/06/12
نمایش: 898
اخبار
معاون شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور:در اواخر دولت قبل کلنگ کمربندي شمالي بروجن زده شد و با پيگيري نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار شهرستان بروجن اين پروژه از زمان‌بندي عقب نيست و حتما در برنامه زمان‌بندي خود و حتي زودتر به بهره‌برداري مي‌رسد، در واقع مردم شهر بروجن از لحاظ ترافيکي و ايمني بايد خيال راحت داشته باشند.
معاون شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور  گفت: در حال حاضر مسير اصلي شهرکرد به سمت بروجن - لردگان - خوزستان در دستور کار است که با توجه به وجود تحريم‌ها پيمانکاران در خصوص تجهيزات و اعتبارات دچار مشکل هستند.
محمد رضا کدخدازاده در آيين گشايش تقاطع غير هم‌سطح 20 بهمن شهرستان بروجن، اظهار داشت: شهرداري شهرستان بروجن حتما مي‌تواند با اين قدمت زياد پروژه‌هاي بزرگي را تقبل کند و موجب توسعه شود.
وي بيان داشت: از نظر تردد ترانزيتي و وضعيت ترافيکي، شهرستان بروجن بسيار مهم است، اينکه يک جاده در يک سال از 30 هزار ترافيک به 40 هزار برسد بيانگر اهميت توسعه در جاده‌ها است، در حال حاضر مسير اصلي شهرکرد به سمت بروجن - لردگان  - خوزستان در دستور کار است که با توجه به وجود تحريم‌ها پيمانکاران در خصوص تجهيزات و اعتبارات دچار مشکل هستند.
معاون ساخت و توسعه راه‌هاي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور افزود: پيمانکاراني که سال‌ها در منطقه بودند با همت خود، اين محور چهار خطه را در اولويت قرار دادند و حتماً به دنبال اتمام اين پروژه هستيم.
وي بيان داشت: در اواخر دولت قبل کلنگ کمربندي شمالي بروجن زده شد و با پيگيري نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار شهرستان بروجن اين پروژه از زمان‌بندي عقب نيست و حتما در برنامه زمان‌بندي خود و حتي زودتر به بهره‌برداري مي‌رسد، در واقع مردم شهر بروجن از لحاظ ترافيکي و ايمني بايد خيال راحت داشته باشند.
 
 
 

افزودن دیدگاه