• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
بهره برداري از پروژه تقاطع غير هم سطح 20 بهمن

يکي از بهترين طرحهاي درون شهري شهرستان بروجن افتتاح و بهره برداري شد

کد خبر: 120697 تاریخ انتشار: 1401/06/12
نمایش: 883
اخبار
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي: اقدام شهرداري در اين زمينه بسيار مثبت بود و خيلي خوب از پس اين پروژه بزرگ برآمد، امروز با بهره‌برداري اين پل، شهرداري بروجن نشان داد که از قابليت و توان مهندسي برخوردار است و اين حرکت قابل تشکر است.
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن :حجت‌الاسلام‌ والمسلمين اميرقلي جعفري در آئين گشايش تقاطع غير هم سطح پل 20 بهمن ، اظهار داشت: کار پل دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر(ع) بروجن و مجموعه‌هاي ورزشي در کنار آن طبق زمان‌بندي صورت گرفت، گر چه هنوز قسمت‌هايي از آن باقي مانده است اما با اهتمام شهرداري، پيمانکار و تمامي کارکنان، امروز شاهد بهره‌برداري از يکي از بهترين طرح‌هاي درون شهري شهرستان بروجن هستيم.
وي خاطرنشان کرد: در سفر رئيس جمهور براي مسير دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر(عج)، 24 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که شهرداري با آمادگي کامل در اين زمينه فعاليت کرد و اميد است با اعتباري که در نظر گرفته شده است مردم هر چه زودتر شاهد اتمام اين پروژه باشند.
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: اقدام شهرداري در اين زمينه بسيار مثبت بود و خيلي خوب از پس اين پروژه بزرگ برآمد، امروز با بهره‌برداري اين پل، شهرداري بروجن نشان داد که از قابليت و توان مهندسي برخوردار است و اين حرکت قابل تشکر است.
وي با اشاره به اينکه در حوزه‌هاي مختلف، شهرستان بروجن داراي عقب ماندگي است، افزود: تنها  راه خروج از اين عقب ماندگي استفاده از ظرفيت‌هاي اين شهرستان است، جوانان بروجن نخبه هستند و ظرفيت‌هاي ويژه‌اي دارند که بايد بتوان از اين ظرفيت‌ها استفاده کرد.
جعفري خاطرنشان کرد: در واقع به شهرداري بروجن ميدان داده شد و شهرداري هم با استفاده از ظرفيت مهندسين بروجن اين پل را به ثمر رساند و جاي توجه دارد. يکي از پروژه‌هاي مهم شهرستان جاده ترانزيتي است که حدود 40 هزار تردد در آن انجام مي‌گيرد و نرخ حوادث آن بالا بوده، انتظار است اين پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد.
 
 
 

افزودن دیدگاه