• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
60 ميليارد تومان هزينه مسير دسترسي به بيمارستان وليعصر(عج)

اعتبار پل دسترسي به بيمارستان بروجن 39 ميليارد تومان در نظر گرفته شده بود که امروز بالاي 60 ميليارد تومان محاسبه شده است،

کد خبر: 120701 تاریخ انتشار: 1401/06/12
نمایش: 900
اخبار
شهردار بروجن : تردد بيش از 30 هزار خودرو در روز در اين مسير ترانزيتي وجود دارد و به دليل اينکه کمربندي شمالي بروجن هنوز کامل نشده است تمام معابر شهري دچار آسيب جدي شدند و شاهد خسارت‌هاي زيادي به زيرساخت‌هاي شهري هستيم.
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن :حمزه‌علي ولييان در آئين گشايش تقاطع غير هم سطح پل 20 بهمن  اظهار داشت: اعتبار پل دسترسي به بيمارستان بروجن 39 ميليارد تومان در نظر گرفته شده بود که امروز بالاي 60 ميليارد تومان محاسبه شده است، کار اين پروژه کمتر از 15 ماه طول کشيد و امروز شاهد بهره‌برداري آن هستيم.
وي افزود: 15.8 ميليارد تومان به صورت اوراق خزانه سه ساله براي اين پروژه در نظر گرفته شد که اين رقم چندان جوابگو نبود، در واقع هنوز هم مطالبه پيمانکار باقي مانده است که اميد است با تخصيص اعتبار سفر رئيس‌ جمهور به اين پل مطالبات پيمانکار داده و کار پل اتمام شود.
شهردار بروجن خاطرنشان کرد: تردد بيش از 30 هزار خودرو در روز در اين مسير ترانزيتي وجود دارد و به دليل اينکه کمربندي شمالي بروجن هنوز کامل نشده است تمام معابر شهري دچار آسيب جدي شدند و شاهد خسارت‌هاي زيادي به زيرساخت‌هاي شهري هستيم.
وي تاکيد کرد: 400 تن قير با پيگيري‌هاي نماينده بروجن در مجلس شوراي اسلامي قرار شد به راهداري داده شود که هنوز جوابي گرفته نشده، لازم است هر چه سريع‌تر اين قير در اختيار شهرداري قرار گيرد تا معابر تعمير شوند.
 
 
 
 

افزودن دیدگاه