• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
7 مهر ماه روز ملي آتش نشاني و ايمني

حمزه علي ولييان شهردار بروجن با صدور پيامي هفتم مهرماه، روزملي آتش نشاني و ايمني را به آتش نشانان خدوم و پرتلاش اين شهرداري تبريک و تهنيت گفت.

کد خبر: 120709 تاریخ انتشار: 1401/07/08 11:29:23
نمایش: 397
اخبار
 به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن : شهردار بروجن  با صدور پيامي هفتم مهرماه، روزملي آتش نشاني و ايمني را به آتش نشانان خدوم و پرتلاش اين شهرداري تبريک و تهنيت گفت.
متن پيام به شرح زير است:
بسمه تعالي
 بي شک حيات اجتماعي در جهان روبه توسعه امروز به همراه پيشرفت فناوري باعث شده انسان در هر لحظه از زندگي خود را در معرض خطرات ببيند با اين شرايط ايمني شرط لازم و ضروري توسعه در يک زندگي سالم براي انسانهاست.
با اين وصف بلايا عواملي هستند که ايمني انسان و محيط زيست او را در معرض آسيب و يا نابودي قرار ميدهد از اينرو مقابله با آثار و عوارض ناهنجار ناشي از وقوع حوادث و تامين حفظ جان و مال و محيط زيست شهري از وظايف آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداريهاست.
 اينجانب بر خود لازم مي دانم، ضمن عرض تبريک هفتم مهرماه روز آتش نشاني و خدمات ايمني، به پاس تلاش هاي شايسته نيروهاي خدوم اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن  از تلاش هاي شبانه روزي اين عزيزان  تقدير و تشكر نموده  و توفيق و سلامتي آتش نشانان گرامي را از خداوند متعال مسئلت نمايم.
 
 
 
 

افزودن دیدگاه