• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
گراميداشت روز آتش نشان +تصاوير

آئين گراميداشت 7 مهر ماه روز ملي آتش نشاني و خدمات ايمني در بروجن برگزار شد.

کد خبر: 120713 تاریخ انتشار: 1401/07/10
نمایش: 1183
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن : آئين گراميداشت روز ملي آتش نشاني و ايمني با حضور مسئولين استاني ،شهرستاني ،آتش نشانان و خانواده آنها در محل فرهنگسراي بروجن برگزار شد.
  در ابتدا شهردار بروجن  ضمن خوش آمد گويي به مدعوين اظهار نمود . اداره آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن با دارا بودن 3 ايستگاه فعال و 22 نيروي عملياتي، در مدت 6 ماه سال جاري  350مورد عمليات اطفاءحريق وعمليات امداد و نجات در رابطه با انواع حادثه در محدوده شهر و خارج آن انجام شده است  
 حمزه علي ولييان عنوان کرد روز آتش نشاني بهانه اي است  براي قدرداني از اين قشر زحمت کش که با وجود امکانات و تجهيزات کم و حداقل با همت بلند ، زحمات بسيار سنگين و خدمات سخت و نفس‌گير در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگي مي کنند. 
 ولييان افزود ،آتش نشاني شغلي است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگي آميخته است و خدمت در آتش نشاني از خود گذشتگي است. و برخلاف بسياري از شهروندان که کار آتش نشان را فقط خاموش کردن آتش مي دانند ، تنوع فعاليتهاي امدادي آتش نشاني با توجه به توسعه و وسعت جامعه بسيار زياد است
 وي اظهار اميدواري کرد: با همکاري ستاد بحران و ديگر دستگاههاي مرتبط و همچنين تعامل و همکاري اعضاء شوراي شهر بتوانيم تجهيزات و نيازمندهاي ايستگاه آتش نشاني را با هدف خدمات رساني بموقع به شهروندان فراهم نماييم.
 سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن ضمن تبريک هفتم مهرماه، روز آتش نشاني و ايمني از زحمات و ايثارگري‌هاي آتش‌نشانان تقدير کرد.
فتاح کرمي گفت: هدف اصلي نامگذاري اين روز، ترويج فرهنگ پيشگيري و ايمني از حوادث در سطح کشور، يادآوري حماسه سازي و رشادت آتش نشانان ميهن اسلامي و همچنين ايجاد زمينه‌هاي مناسب جهت آموزش همگاني مردم در راستاي پيشگيري از حوادث مختلف و محافظت از سرمايه‌هاي ملي کشور است.
در پايان مراسم ضمن قدرداني از آتش نشانان بروجني  درجه هاي ايشان بر اساس سابقه،سمت کار ، مدرک تحصيلي، دوره هاي آموزشي گذرانده شده و صلاحديد شهردار اهداء و نصب گرديد.
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه