• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
تجليل از سالمندان در بروجن +تصاوير

به مناسبت روز جهاني سالمندان، آئين تجليل از سالمندان در سراي سالمندان امين بروجن برگزار شد

کد خبر: 120714 تاریخ انتشار: 1401/07/09
نمایش: 1265
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن ، مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختياري در آئين بزرگداشت روز سالمند در سراي سالمندان امين بروجن گفت: حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعيت ۱۲۰ هزار نفري سالمندان چهارمحال و بختياري از خدمات سازمان بهزيستي استان استفاده مي کنند و مورد حمايت اين سازمان قرار دارند.
علي نصيري با اشاره به سه مرکز شبانه‌روزي و ۱۵ مرکز روزانه براي نگهداري سالمندان در استان، افزود: در اين مراکزخدماتي همچون کاردرماني، فيزيوتراپي، فرهنگي، رفاهي و آموزشي به سالمندان مراکز شبانه‌روزي، روزانه و خدمت در منزل ارائه مي‌شود.
وي خاطر نشان کرد: نهم مهرماه روز جهاني سالمند است و شعار امسال با عنوان "تاب آوري و مشارکت زنان سالمند" تاکيد به توجه به اين قشر دارد؛ تکريم سالمندان نبايد تنها محدود به امروز باشد و همواره بايد اين قشر عزيز مورد تکريم و احترام قرار گيرند، زيرا سالمندان سرمايه‌هاي گرانقدر جامعه هستند.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با بيان اينکه سالمندان گنجينه‌هاي گرانبها و سرمايه‌هاي ارزشمند جامعه هستند که بايد قدردان آنها باشيم گفت: دوره سالمندي، دوران بسيار حساس و مهمي است که بايد با ارج گذاري و حمايت از سالمندان، بتوانيم از تجربيات آنان به نحو شايسته‌اي استفاده کنيم.
فتاح کرمي گفت: در ۲ مرکز روزانه جهانديدگان و امين شهرستان بروجن به بيش از ۲۵۰ سالمند خدمات کاردرماني، فيزيوتراپي، فرهنگي، آموزشي و رفاهي ارائه مي‌شود.
 
وي افزود: سراي سالمندان امين بروجن به صورت شبانه روزي نيز قابليت نگهداري از ۴۸ سالمند را دارد.
 شهردار بروجن هم در حاشيه آئين تجليل از سالمندان ضمن تقدير از فعاليت هاي هيات مديره سراي سالمندان امين يروجن در خدمت رساني به سالمندان گفت: توجه ويژه اي از سوي هيات مديره  به سالمندان مي شود و همه بايد در راستاي حفظ شان و جايگاه سالمندان تلاش کنيم.
 خمزه علي ولييان  سالمندان را چراغ راه آينده و بزرگان جامعه امروز دانست و بيان کرد: اين عزيزان کوله باري از تجربه هاي ناب را با خود به همراه دارند و ما بايد از تجربيات آنها به نحو احسن استفاده کنيم .
 
 

افزودن دیدگاه