• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
نماينده بروجن: مشکلات زيرساختي شهرک الهيه برطرف شود

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي در جلسه جمع‌بندي سفر علي نيکزاد_ نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي به شهرستان بروجن خواستار برطرف شدن مشکلات زيرساختي شهرک الهيه اين شهرستان شد و گفت: در تکميل فاز او

کد خبر: 120718 تاریخ انتشار: 1401/07/15
نمایش: 432
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن ، حجت‌الاسلام‌والمسلمين اميرقلي جعفري در جلسه جمع بندي سفر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: زيرگذرهاي اصلي جاده خوزستان در بروجن به دليل عدم تکميل آن‌ها، بسيار خطرآفرين هستند که اميد است اين زيرگذرها به همراه کمربند شمالي بروجن تا پايان امسال تکميل و به بهره‌برداري برسد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به مشکلات شهرستان بروجن اشاره و با اظهار تاسف در خصوص ورزشگاه کارگران در شهر بروجن، خاطرنشان کرد: 10 سال پيش هزينه بالايي در خصوص ورزشگاه کارگران بروجن انجام گرفت، اما امروز رو به تخريب است و 8 هزار سکنه محله الهيه نمي‌توانند از آن استفاده کند، متاسفانه چمن و سالن‌هاي اين ورزشگاه از بين رفته که بايد اين مسئله را جدي گرفت.
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مشکلات شهرک الهيه، بيان داشت: متاسفانه در دولت قبل 8 سال توقف در خصوص زيرساخت‌هاي اصلي شهرک الهيه بوده است که بايد امسال با تصميمات صورت گرفته فاز اول و دوم اين شهرک به پايان برسد و در مورد فاز سوم نيز تصميمات گرفته شود.
وي با اشاره به کوي طلاب و سليم، مطرح کرد: در کوي طلاب و سليم مردم ساکن شدند اما هنوز کوچه و خيابان‌هاي آنان خاکي است که اميد است با دستورات لازم اين دو مجموعه از اين وضعيت خارج شوند.
جعفري افزود: امروز بيشتر درمانگاه‌ها در اين شهرستان توسط خيرين ساخته شده است، يک خيّر نيک انديش ساخت مسکن 110 واحد کارگري را تماما برعهده گرفته و تا کنون 70 ميليارد تومان هزينه کرده است اما متاسفانه سنگ اندازي مي‌کنند، در واقع شهرستان بروجن نگين خيري کشور است و بايد با حمايت دولت انگيزه کار داشته باشند.
وي با بيان اينکه گلزار شهداي 5 شهر شهرستان بروجن نياز به بازسازي دارند، ادامه داد: شهرداري‌هاي شهرستان به جز شهر بروجن ضعيف هستند و نمي‌توانند روي پاي خود بايستند که بايد به آن‌ها کمک شود که متاسفانه به هيچ وجه به تعهدات داده شده در خصوص شهرداري‌هاي اين شهرستان عمل نشده است.
جعفري در پايان خاطرنشان کرد: سرانه درآمد مردم استان چهارمحال و بختياري از ميانگين کشور 20 درصد پايين‌تر است، مهاجرت در اين استان بسيار بالا است به گونه‌اي که در اين 15 سال گذشته عليرغم نرخ زاد و ولد بالا در اين استان، جمعيت تغيير زيادي نکرده چرا که اشتغال پايدار ايجاد نشده است که راهکار ايجاد زيرساخت است‌.
 
 

افزودن دیدگاه