• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
حماسه‌اي ديگر از دختران بروجني باحضور در همايش اتحاد دختران انقلاب وجشن پيامبر مهرباني‌ها

همزمان با هفته وحدت، ولادت رسول اکرم و ولادت امام جعفر صادق(ع) دختران و زنان بروجني با حضور پرشور در « همايش اتحاد دختران انقلاب وجشن پيامبر مهرباني‌ها» حماسه‌اي ديگر آفريدند.

کد خبر: 120722 تاریخ انتشار: 1401/07/22
نمایش: 831
اخبار

 به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن :شهردار بروجن  در حاشيه « همايش اتحاد دختران انقلاب و جشن پيامبر مهرباني‌ها» گفت: اين جشن جزو ويژه برنامه‌هاي ميلاد با سعادت نبي اکرم(ص) هست که با حضور پرشور و حماسي بانوان برگزار شده است و هدف از برگزاري آن علاوه بر ايجادنشاط اجتماعي، نشان دادن پاي کاربودن دختران و بانوان در تمامي عرصه ها است.
  حجت الاسلام و المسلمين محمد احمدي در همايش اتحاد دختران انقلابي وجشن پيامبر مهرباني‌ها ، اظهار داشت : زن ايراني به همه دنيا ثابت کرد  حجاب مانع هيچ پيشرفتي نيست .حجاب نماد اسلام و نماد مسلماني است حجاب نوعي پرچم است که زنان ايراني برافراشته اند .چادر و حجاب و زن که در چادر حرکت مي کنند در همان لحظه در حال جهاد في سبيل الله است در حال دفا ع از دين و از زن است  او از زن مسلمان و غير مسلمان دفاع مي کند .او جايگاه و اقتدار زن را در تمام صحنه ها نشان مي دهد.
امام جمعه بروجن تصريح کرد، امروز در ايران نزديک به صد درصد پزشکان زنان از خود زنان است که هيچ کشوري  اين جور نيست .نزديک به  آمار بسيار بالايي از بهترين متخصصان از بانوان است. در ميدان هاي مديريت ،اجتماعي حتي اقتصادي بهترين موفقيت ها را براي زنان با حجاب و سرافراز ايراني است اين سخت شده براي دشمن .
احمدي افزود :يک گوشه اي از اين جنگ اخير که  با ما داشته اند، حمله به حجاب بود.ولي مسئله اصلي نبود .مسئله فراتر از حجاب بود. به زعم خودشان  نيست و نابود کردن ايران بود اما کور خواندن .اين نظام خدا را دارد ،امام زمان را دارد ،مردم با بصيرت و هوشيار را دارد، رهبري فرزانه و بصير و آگاه دارد .که آنجا که خسارت ديديم کم توجهي کرديم به فرمايشات او .آنجا که کمي توجه کرديم شاهد رشد و پيشرفت کشورمان بوديم.
امام جمعه بروجن خاطر نشان کرد: اين مملکت سرافراز است و بانوان کشور ما در اين همايش و  در سراسر کشور مشت محکمي در دهن دشمن زدند  و همانگونه که نقش مهمي در پيروزي انقلاب داشتند نقش مهم يعي نقش مهمي که کم اهميت تر از نقش مردان نبود در فاع مقدس داشتند در ميدان هاي ديگر ذاشتند نقش مهمي که در حفظ حمايت و حراست و پاسباني از نظام جمهوري اسلامي ايران دارند .
 

 
 
 

افزودن دیدگاه