• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
گردهمايي بسيجيان بروجني در مصلي نماز جمعه +تصاوير

اجتماع بسيجيان بروجني با حضور مسئولين بسيجي شهرستان ، اعضاء پايگاه بسيج ادارات ، اعضا بسيج دانش آموزي ، خانواده هاي شهدا و جمعي از يادگاران دوران دفاع مقدس در مصلي نماز جمعه بروجن برگزار شد.

کد خبر: 120738 تاریخ انتشار: 1401/09/05
نمایش: 726
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن :جت الاسلام و المسلمين محمد احمدي در اجتماع بسيجيان در مصلي نماز جمعه ، اظهار داشت بهترين تعبير را درباره  بسيج برگرفته از قرآن و روايات امام راحل (ره)  داشتند که بسيج لشکر مخلص خداست.
امام جمعه بروجن تصريح کرد ؛در روايات ما از سپاهي به نام جنون الهي و لشکريان خدا نام برده مي شود و تکريم مي شودکه هم و غم آنها راه خدا است.اميرالمومنين به اين گروه ياران خدا نام داد انصارالله ،ياران خدا ،هدف آنها خدا و ياري خداست .ياري خدا فقط يک معنا دارد ن غير و آن ياري امام است .و لشکريان خدا لشکرياني هستند که کارشان دفاع و حمايت از ولي خداست .
احمدي در ادامه سخنان خود از پنج گروه ياد ميکند .؛گروه اول  بدريون که تعداد آنها  313نفربودند .بدريون کساني بودند که در رکاب پيغمبر در جنگ اول ايستادند. و خدا آنها را مورد عنايت قرار دادو بعدها هر کسي ويژگي او ياري خدا بود به او گفته مي شد جزء بدريون .
گروه دوم  شرطه الخميس بودند که با هم هم پيمان شدند سازماني تشکيل دادند و تشکيلاتي که دفاع و حمايت کنند از علي ابن ابيطالب .شرطه الخميس هم قسم شدند جانشان رافداي امامشان  کنند. گروه سوم  شد شهداي کربلا هم پيمان و هم قسم شدند تا زنده اند آسيبي به حسين ابن علي نرسد و گروه چهارم بسيجيان امام راحل و بسيجيان حضرت امام خامنه اي . اينها در همين مسير و جهت هستند راه الهي را راه ولايت مي دانند راه خدا را راه ولايت مي دانند و در اين مسير هم پيمان و هم قسم  هستند مثل کوه  ايستادند  و چهل و چند سال است بسيجيان منشا خير و مقاومت و ايستادگي هستند عامل شکست دشمن هستند .
و گروه پنجم که شما هم جزء آنها هستيد بسيجيان  رکاب آل محمد (عج) و آنگاه بدست اين بسيجيان که از بدريون آغاز شد تا رکاب امام زمان عدالت بسط پيدا مي کند در همه کره خاکي .ظلم و ظالم و مستکبر و مستکبران نابودخواهند شد و مي بينيم  .
امام جمعه بروجن خاطر نشان کرد؛هر جايي که اين تفکر است هم وطن ماست دشمن مي بيند در برابر بسيجيان شکست خورده است شکست خود را دارد مي بيند به خاطر همين به هر اقدامي دست مي زند و هر کاري مي کند که خودش را زنده نگه دارد و بايد هوشيار باشيم در اين راه راه نوراني ولايت  اهل بيت و ولايت امام زمان (عج)استوار و شجاع خواهيم ايستاد .رهبرمون را ياري خواهيم کرد و او را تنها نخواهيم گذاشت تا اين پرچمي که از جنگ بدر به ما رسيده است به دست صاحب اصلي آن مهدي آل محمد برسد ان شاء الله
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه