• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
نشست تبيين مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان برگزار شد

نشست تبييني مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان با حضور مشاور عالي فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد

کد خبر: 120747 تاریخ انتشار: 1401/09/22
نمایش: 1031
اخبار
به گزارش روابط‌ عمومي شهرداي بروجن ، همايش تبييني ويژه مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان در راستاي جهاد تبيين با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در سالن ايثار بنياد شهيد و امور ايثارگران استان برگزار شد.
در اين همايش غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري به بيان دستاوردها و فعاليت‌هاي دولت در استان چهارمحال و بختياري و حجت الاسلام والمسلمين حسين طائب به تبيين دلايل و چرايي وقايع اخير در بعد ملي و بين‌المللي پرداخت
حجت الاسلام والمسلمين حسين طائب گفت: استقلال و تماميت ارضي کشور، وحدت بين ولايت و امت، مردم سالاري ديني و وحدت اقوام را سرمايه‌هاي اجتماعي دانست و گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد تلاش خود را براي حفظ و ارتقا اين سرمايه به کار گيرند چرا که دشمن همين سرمايه را هدف گرفته تا ازجمهوري اسلامي قدرت زدايي کند.
وي همچنين سياست‌هاي کشورمان با قدرت‌هاي جهاني از جمله چين و روسيه را رقابتي دانست و گفت: ما از فرصت چين و روسيه استفاده مي‌کنيم و اگر آمريکا وا تحاديه اروپا هم امتيازات و شرايط ما در برجام را بپذيرند به مذاکرات برمي گرديم.
وي افزايش قدرت ملي و فراملي ايران همچنين يکپارچگي در حاکميت را مهمترين چالش دشمن از نظام جمهوري اسلامي دانست و گفت: دشمن برهمين اساس براي خدشه به اين مهم اغتشاشات در ايران را رهبري مي‌کند و دامن مي‌زند.
وي جنگ امروز دشمن را جنگ ترکيبي دانست و گفت: شبه زدايي، پاسخگويي به شبهات و پيگيري مطالبات مردمي از جمله راهکار‌هاي مقابله مسئولان براي گذر از هجمه‌هاي امروز دشمن و نا اميد کردن آنهاست.
استاندار چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به دستاورد‌هاي دولت سيزدهم در کشور و استان فعال شدن طرح‌هاي نيمه تمام را يکي از اين دستاورد‌ها عنوان کرد وگفت: امروز چهارمحال و بختياري به يک کارگاه تبديل شده که درپي آن رتبه بي کاري چهارمحال وبختياري که تا سال گذشته دوم کشور بوده اکنون با ۱۲ پله ارتقا به رتبه ۱۴ رسيده است واين نتيجه اعطاي بودجه‌هاي سفر رئيس جمهوري، پيگيري مديران جهادي و همراهي مردم با مسئولان است.
 
 

افزودن دیدگاه